راسموس هویلوند با تساوی 1-1 دانمارک مقابل اسلوونی در یورو 2024 تلاش می کند تا اثر خود را به جا بگذارد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد


راسموس هویلوند، مهاجم منچستریونایتد، در حالی که دانمارک روز یکشنبه در ورزشگاه اشتوتگارت آرنا مقابل اسلوونی به تساوی 1-1 دست یافت، تلاش زیادی برای تأثیرگذاری بر بازی داشت.

دانمارک در اولین بازی مرحله گروهی خود در یورو 2024 به مصاف اسلوونی رفت و کارها به خوبی آغاز شد و کریستین اریکسن تنها 17 دقیقه بعد از آن دروازه را به ثمر رساند.

هجلوند یک پرتاب را برد. سپس توپ راهی محوطه جریمه شد، جایی که جوناس ویند آن را به عقب به مسیر اریکسن که وارد شده بود، زد. اریکسن آن را با قفسه سینه کنترل کرد و سپس آن را با مهارت در گوشه پایین فرو کرد.

با ادامه بازی، اسلوونی وارد مسابقه شد و به خصوص بنجامین سسکو از RB لایپزیگ باعث ایجاد مشکلاتی برای دانمارک در خط دفاعی شد.

اسلوونی در نهایت با 13 دقیقه از زمان قانونی باقی مانده پاداش خود را دریافت کرد، زیرا ضربه محکم اریک یانزا با انحراف بزرگی روبرو شد و به پشت تور رفت و به خوبی از دست کسپر اشمایکل بی پناه گذشت.

هوجلوند 83 دقیقه در زمین حضور داشت و در این مدت تنها یک شوت زد که در سمت هدف بود و یان اوبلاک را مجبور به مداخله فوری کرد.

طلسم یونایتد چهار دریبل را آغاز کرد اما هیچ کدام را کامل نکرد. او یک فرصت بزرگ را از دست داد که اگر تبدیل به گل می شد، شاید بازی را به خاک می سپرد و هر سه امتیاز را برای تیمش رقم می زد.

این بازیکن 21 ساله 28 لمس توپ را مدیریت کرد. او با 15 پاس از 17 پاسی که انجام داد با موفقیت هم تیمی های خود را پیدا کرد و میزان دقت پاس 88 درصد را مدیریت کرد.

هجلوند در 8 دوئل زمینی شرکت کرد و تنها در یک مسابقه پیروز شد.

او ملزم به رقابت در سه چالش در هوا بود. او در دو نوبت اول شد. او 9 بار مالکیت توپ را از دست داد.

هجلوند یک خلع ید کرد.

(آمار به دست آمده از Sofascore)

مطمئناً روز سختی در دفتر هوجلوند مقابل اسلوونی بود و بدون شک وقتی دانمارک چهار روز دیگر به مصاف انگلیس برود، او بدون شک به دنبال شانس بسیار بهتری خواهد بود.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/06/16/rasmus-hojlund-struggles-to-leave-his-mark-as-denmark-draw-1-1-vs-slovenia-in-euro-2024-clash-281705/ منبع: