راشفورد برمی گردد و همه منتقدان را ساکت می کند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اگرچه در روزهای اخیر منچستریونایتد و بازیکنانش هدف شدیدترین انتقادها قرار گرفته اند و بسیاری از ستاره ها و اسطوره های سابق باشگاه در این انتقادات شریک هستند، اما لوئیس سها، ستاره سابق شیاطین سرخ در نظر دارد. انتقادات ناعادلانه است و معتقدند که یونایتد او با همان بازیکنان و با رهبری اریک تانهاچ موفق خواهد شد.


سرویس خبر شماره: 1837629
20 اوت 1401 در 00:06
7.1 هزار |

4نقطه نظر

لوئیس ساها

ساها بیشتر با انتقادات مارکوس رشفورد، مهاجم انگلیسی یونایتد مخالف است. او به منتقدان قول داد راشفورد به یکی از ستاره های اصلی تیم اریک تنهاچ در این فصل تبدیل خواهد شد و منتقدانش را ساکت خواهد کرد.

لوئیس ساها، ستاره سابق منچستریونایتد، انتقادات اخیر مارکوس راشفورد را رد کرد و گفت که ستاره انگلیسی یکی از کلیدهای موفقیت تیم اریک تنهاچ در این فصل خواهد بود.

لوئیس ساها در مصاحبه ای با مترو گفت: “راشفورد اکنون آماده نیست، اما قطعا از این وضعیت عبور خواهد کرد. اکنون زمان نگرانی نیست زیرا فصل تازه شروع شده است. همه می توانند ببینند که مارکوس باشگاه را دوست دارد و هرگز نخواهد بود. مصاحبه های ناجور مقابل یونایتد انجام دهید و بهانه بیاورید که تسلیم نمی شود خیلی زود به روزهای خوبش باز می گردد و همه ما را با گل هایش خوشحال می کند وقتی رگبار گل های مارکوس شروع شود، هیچ چیز مانع او نمی شود.

رشفورد به تازگی دچار مصدومیت جدی شده است و به زمان نیاز دارد تا اعتماد به نفس خود را بازیابد. شک ندارم که او بهتر و بهتر خواهد شد. اگر رشفورد به تلاش برای لذت بردن بیشتر از فوتبالش ادامه دهد، مطمئناً در روز خوبی بازخواهد گشت. من در این مورد هیچ شکی ندارم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

منتقدان راشفورد زمانی که او دو موقعیت عالی گلزنی را در باخت 2-1 یونایتد مقابل برایتون در هفته اول فصل از دست داد، به اوج خود رسیدند. فرصت هایی که می توانست نتیجه مسابقه را تغییر دهد.