راشفورد در حالی که انگلیس مرحله گروهی را با پیروزی 3-0 مقابل ولز به پایان رساند، شگفت‌انگیز است

مارکوس راشفورد بازی را شروع کرد و اولین فرصت او در نیمه اول زمانی که او پس از یک توپ کامل از هری کین تعقیب کرد، به دست آمد. ستاره یونایتد سعی کرد توپ را از روی ویلیامز که به سرعت در حال پیشروی بود، که برای وین هنسی تعلیق شده ایستاده بود، بلند کند، اما دروازه بان از او بیرون آمد.

گرت بیل در نیمه دوم پس از مصدومیت از زمین بازی خارج شد. او اغلب نیروی محرکه ای بود که به ولز کمک کرد تا اولین جام جهانی خود را از سال 1958 به دست آورد، اما در طول 45 دقیقه ظاهری نامتعارف داشت.

انگلیس با پیروزی مقتدرانه 3-0 مقابل ولز، صعود خود را به مرحله حذفی جام جهانی تضمین کرد.

سه شیرها اکنون به دور دوم راهپیمایی می کنند و عصر یکشنبه با سنگال بازی می کنند. آنها در ناک اوت توسط ایالات متحده آمریکا که ایران را با تک گل کریستین پولیشیچ از چلسی شکست دادند، پیوستند.

http://www.farpostheader.com/2022/11/rashford-impresses-as-england-complete-group-stages-with-3-0-victory-over-wales.html?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=rashford-impresses-as-england-complete-group-stages-with-3-0-victory-over-wales منبع:

برای گرت ساوتگیت و اتهاماتش بسیار حیاتی بود که پس از نمایش نامناسب روز جمعه مقابل ایالات متحده آمریکا، نمایشی را به طرفداران انگلیس ارائه دهند که به آن افتخار کنند.

این مسابقه تقریباً ضد اقلیم بود زیرا سه شیرها همیشه در حال پیشروی به دور حذفی بودند، بدون اینکه یک فاجعه کامل رخ دهد.

راشفورد پنج دقیقه در نیمه دوم با یک ضربه آزاد خوب از فاصله 25 متری، بن بست را شکست. توپ از مرکز در لبه محوطه خارج شد و مهاجم توپ را از روی دیوار و به گوشه دور دروازه بلند کرد.

راشفورد دومین گل خود را در این بازی در 68 به ثمر رساندهفتم دقیقه راشفورد پس از دویدن به سمت یک توپ بالای خط دفاعی ولز، از جناح راست وارد دروازه شد، یک مدافع را با پای اشتباه وارد کرد و توپ را بین پاهای ویلیامز اصابت کرد.

کین توپ را به سمت خط کناری سمت راست برد و توپ را به خوبی از روی دروازه عبور داد. فودن اشتباه نکرد و توپ را در پشت دروازه قرار داد.

دو گل مارکوس راشفورد و یک گل اول تورنمنت برای فیل فودن، هافبک این مسابقات، به هواداران انگلیس دلیلی برای تشویق سه شنبه شب داد. آنها اکنون عصر یکشنبه در دور دوم به مصاف سنگال خواهند رفت.

یک دقیقه بعد، انگلیس با انجام یک حرکت خوب فیل فودن، برتری خود را دو برابر کرد. مارکوس راشفورد در یک سوم نهایی ولز برای برداشتن یک توپ شل به میدان رفت و یک پاس کوتاه به هری کین زد.

جردن پیکفورد شب بسیار آرامی را در دروازه انگلیس سپری کرد. تنها باری که او با هیچ مشکلی مواجه شد، ضربه جو آلن بود که پس از انحراف از هری مگوایر، ناگهان تغییر جهت داد. دروازه بان اورتون نشان داد که مثل همیشه تیزبین است و به سرعت چرخید تا توپ را از خطر دور کند.

ولز باید با 4 گل برنده می شد و آمریکا یا ایران در بازی دیگر گروه به پیروزی نیاز داشتند تا انگلیس حذف شود. اوایل مشخص شد که ولزی ها پیشنهاد کمی خواهند داشت و تنها مسئله ای که باید حل می شد این بود که آیا انگلیس در صدر گروه قرار می گیرد یا دوم می شود.