رافائل لیائو: بازی اینتر را نخواهم دید

“من برای خانواده ام، برای میلان و برای خودم بسیار خوشحالم. بهترین لحظه برای یک بازیکن، زدن یک گل تعیین کننده است، اما مهم پیروزی است. ما موقعیت های زیادی در فیورنتینا ایجاد کردیم، اما در مقابل رافائل لیائو گفت. کمی نگران گلزنی بودیم اما بعد از زدن گل اول خیلی خوب بازی کردیم و از این گل خیلی خوشحالم.


سرویس خبر شماره: 1822279 |
11 ارديبهشت 1401 ساعت 20:39 |
923 امتیاز خبر|

0نظرات

اضطراب و توقع زیادی در تیم وجود دارد، اما استرس شیرینی است. ما به عنوان یک تیم در موقعیت بسیار خوبی هستیم و البته همه ما باید برای رسیدن به هدف خود در پایان فصل متحد باشیم. ما سعی می کنیم به گفته مربی عمل کنیم و همه بازیکنان را با تمام وجود در زمین در خدمت اهداف تیم بچرخانیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، میلان امروز مقابل فیورنتینا تنها با یک گل در دقایق پایانی رافائل لیائو که چند موقعیت خوب گلزنی را در جریان بازی از دست داد، پیروز شد. تنها گلزن مهم روسونری در این بازی، رافائل لیائو، خاطرنشان کرد که همه بازیکنان تیم برای یک گل تلاش می کنند و تا پایان فصل استرس خفیفی در تیم میلان وجود دارد.

رافائل لیائو ستاره پرتغالی میلان اعتراف کرد که بازیکنان این تیم مقابل فیورنتینا استرس داشتند.

برای موفقیت در ادامه فصل چه چیزی لازم است؟ شما باید تمام تلاش خود را بکنید و نتایج حاصل خواهد شد. آیا بازی اودینزه و اینتر را تماشا خواهید کرد؟ نه، ما همیشه مسابقات خود را تماشا می کنیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی