رافت: مازیار زارع با مشت گره کرده به سمتم آمد

* هزینه سفر را هم نمی دهند
چند نفر از بچه های آستارا از ابتدا از تیم حمایت کردند و قرار بود شهرداری هزینه سفرها را بدهد تا این دوستان تحت فشار نباشند اما نتوانستند و این دوستان تحت فشار بودند. با توجه به شرایط اقتصادی کشور و ما همدیگر را لمس می کنیم، اما بازیکن نمی داند، قرارداد دارد و همیشه می خواهد پولش را به موقع بگیرد. من به عنوان یک مربی دوست دارم این اتفاقات به موقع اتفاق بیفتد و بتوانم تکه های کوچک را بردارم، چرا؟ چون مربی این تیم و شهروند آستارا هستم و دینم را در کشورم ادا می کنم.

* داوران و کمیته اخلاق وارد می شوند
می دانید من هنوز در مورد داوری صحبت نکرده ام. آنها هم مثل مربیان و داوران اشتباهاتی می کنند که عمدی نیست و من نمی توانم قضاوت کنم. آنها گاهی اوقات اشتباه می کنند اما در بازی با رایکا مخصوصاً چون اخراج شدم و از بالا نگاه می کردم و تماشاگر تماشاگر بودم، در نیمه اول صد در صد پنالتی نگرفت و بازیکن ما اخراج شد. . و در نیمه دوم در نقطه پنالتی قرار گرفت و حریف دو قدم آسان جلو رفت و توپ را به بیرون هل داد.

سرمربی شهرداری آستارا جزئیاتی از اتفاقات بازی با ملوان و شرایط نابسامان تیمش را بیان کرد.

* عذرخواهی از ملوانان کهنه کار
باید خودت را به جای مربی ای بگذاری که مشکلات زیادی دارد. وقتی در شهر و استان خود و در مقابل هواداران ناآرامی می بینید صددرصد ناراحت می شوید و می خواهید عکس العمل نشان دهید. من در کنفرانس مطبوعاتی بابت مصاحبه ای که ساختگی بود عذرخواهی کردم. من ورزشکار بودم و الان مربی هستم. وقتی چیزی اشتباه است، آن را می پذیرم. من شهامت حرف زدن را دارم و اگر عذرخواهی شود، خواهم گفت و اکنون از جامعه دریانوردی و جانبازان عذرخواهی می کنم.

* یک سال پیش هیچ واکنشی نشان ندادم
من بازیکن ملوان بودم و همیشه به ملوان بودنم افتخار می کردم و هنوز هم افتخار می کنم. برای ملوان خیلی زحمت کشیدم. زمانی که سال گذشته ملوان را به عنوان سرمربی شهرداری آستارا بر عهده گرفتم، هیچ واکنش بدی از سوی من، کادرفنی، مردم و رسانه ها مشاهده نشد و اجازه کوچکترین بی احترامی را ندادم. پارسال در رشت و نه در زمین خودمان دو بر یک ملوان را بردیم و هیچ واکنشی نشان ندادیم.

* 50 میلیون جریمه شدم
من روی شهر خودم و تیم خیلی حساس هستم و شاید توهینی به این آقایان نباشد اما نمی توانم تحمل کنم چون آنها یک تیم، هم استان و هم شهرستان هستند. من از تیم شهرداری و حق خودم دفاع کردم، شاید طرز صحبتم بد بود و هزار بار عذرخواهی کنید. 50 میلیون جریمه شدم. من هیچ وقت تصمیمی در کمیته انضباطی نداشتم و امیدوارم دوستان در تصمیم خود تجدید نظر کنند و عاقبت به خیر شود.

* ما ماساژور، مربی دروازه بان و زمین تمرین نداریم
اگر صحبت نمی‌کنم به این دلیل نیست که ما مشکلی نداریم، گاهی اوقات صحبت نمی‌کنم چون نمی‌خواهم تیم کنار گذاشته شود. حالا من یک مربی، شهروند و همه کاره در تیمم هستم. مردم آستارا بدانند که تمام تلاشم را می کنم اما مشکلات زیاد است. هوادار می خواهد بیاید و دیگر مشکلات من را نمی داند. مشکلات زیادی در تیم ما وجود دارد، مثلاً از نظر کادر فنی. ما ماساژور نداریم، مدتی است مربی دروازه بان نداریم، پزشک تیم فقط در بازی ها شرکت می کند، زمین برای ما نیست و اجاره ای است و غیره. ما با تیم هایی مثل ملوان، مس کرمان، مس شهربابک، خیبر خرم آباد و … قابل مقایسه نیستیم. ما شهری در منتهی الیه شمال ایران هستیم با 100 هزار نفر جمعیت و کادرهایی که آوردیم متعصب، خوب و با اخلاق هستند. همه ما برای این 6 بازی تلاش و تلاش می کنیم، انشاالله بتوانیم شرایط خوبی را برای تیم شهرمان ایجاد کنیم.

* هیئت منصفه نباید حقوق کسی را تضییع کند
تعجب من این است که در لیگ 2 در بازی شهرداری بندرعباس و ایران جوان بوشهر سه بار پنالتی را تکرار کرد. نمی دانم چه کسی کمک داور ما را زیر نظر داشت. و گلر پنالتی را گرفت. اما قوانین داوری متفاوت است. یکی به من بگو! امیدوارم در بازی های بعدی و حالا که به نقاط حساس خود رسیده است و همه تیم ها 6 بازی دارند و گاهی می خواهند برای قهرمانی بجنگند و برخی تیم ها دوست ندارند سقوط کنند. در این بین قضاوت بسیار مهم است و کسانی که قضاوت می کنند باید استراحت کنند. هیئت منصفه باید داوران بسیار خوبی را انتخاب کند تا کسی از حقوق خود ضایع نشود. کمیته اخلاق باید وارد عمل شود و در دیدارهای آخر باید بر داوران، مربیان و بازیکنان نظارت داشته باشد. در لیگ 2 سال گذشته دیدید که چقدر شرم آور بود. امیدوارم فوتبال ناب همیشه پخش شود و همه حق دارند قهرمان لیگ دو، یک و برتر شوند و کسانی که تلاش می کنند بتوانند حق خود را استیفا کنند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* کنفرانس های مطبوعاتی رهبر نیستند
کنفرانس مطبوعاتی جای رسانه و مربی است، جایی نیست که رهبر به من حمله کند. گذشته تمام شده است و هیچ مشکلی وجود ندارد. آنها همشهری من هستند و برای ملوان زحمت کشیده ام. بدانید که فوتبال تمام شده است. آنچه از هواداران ملوان انتظار داشتم. من این بی احترامی ها و حق پایانی ها را که سال ها بدون ملاحظه برایشان کار کردم و حق من نبود، ندیدم و نمی بخشم. خواه ناخواه پنج سال در دریا کار کردم و از گله هایم راضی بودند. بعد از بازی در فضای مجازی به من و خانواده ام توهین کردند که نمی توانم بیان کنم و مطمئنم دیگران هم به آنها خیانت کردند و من هرگز چنین افرادی را نمی بخشم.

* نگاه شهرداری و شورای شهر به صفر رسیده است
شهرداری آستارا یک تیم شهرداری با امکانات بسیار محدود و ضعیف است. ما نام شهرداری را یدک می کشیم اما متاسفانه امسال بر خلاف پارسال که شهرداری و شورای شهرداری زحمت کشیدند و تمام هزینه های حمل و نقل این تیم را پرداخت کردند، امسال شورای شهر و شهردار با هم اختلاف پیدا کردند و ایشان این کار را کردند. هیچ توجهی به ورزش و فوتبال ندارم که به تیم من آسیب زیادی می زند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اظهارات جنجالی رفعت پس از دیدار یک ماه پیش مقابل ملوان در لیگ دسته اول بازتاب زیادی در رسانه های ورزشی و غیرورزشی پیدا کرد و حالا این سرمربی بعد از این ماجرای پرحاشیه، درباره مشکلاتی که به وجود آورده است. چهره ها. ، اظهارات زیر را بیان کرد:


سرویس خبر شماره: 1823712 |
20 ارديبهشت 1401 ساعت 16:59 |
1,869 امتیاز خبر|

0نظرات

اگر قسم نمی خورید، آنها را پخش کنید.

* مازیار مشتش را گره کرد و لحن بدی به من آمد
امسال که وارد ورزشگاه شدم دیدم جو جوری است که انگار خارجی هستیم و از جای دیگری آمده ایم و متاسفانه برخورد خوبی با ما نشد. وقتی گل دوم را زدم منفجر شدم و وقتی باختیم همه مشکلات را داشتم. از طرفی رفتار فردی که خیلی جوان است مرا آزار می داد. من باید از همه دریانوردان کهنه کار که همه سالمندان ما هستند عذرخواهی کنم. همه آنها دوستان من هستند و من سال ها با آنها بازی کرده ام. وقتی یک نفر از روی نیمکت ملوان 50 ساله بلند می شود باید قدر آن نیمکت را بداند و به پیشکسوتان تیم که مالک آن هستند احترام بگذارد. حفظ. متأسفانه او (مازیار زارع) من را با مشت بست و با لحن بدی به سمت من حمله کرد و من مجبور شدم از خودم دفاع کنم.

* اگر فحش ندادند چرا پخش نکردند؟
با توجه به اینکه کمیته انضباطی علیه من حکم صادر کرده است، باید بگویم که تا به حال پرونده ای در کمیته انضباطی نداشته ام و نداشته ام و همین اتفاق هم افتاد. متاسفانه تنش در فوتبال ایران زیاد است. وقتی یک نفر قبول می کند که یک تیم را هدایت کند، اینجا فقط مربی نیست، باید کادرفنی را انتخاب کند، برای بچه ها پول بیاورد، کارهای فنی را انجام دهد، به استراحت و غذای شاگردانش توجه کند و همه را روی دوش بگیرد. . در ورزشگاه انزلی شعارهایی داده شد که آقایان می گویند توهین نیست. اگر نه، چرا صدا و سیما نمی تواند پخش کند یا چرا خودش نمی تواند صحبت کند؟