راموس: فصل هیجان انگیزی در پیش داریم

سرخیو راموس مدافع پاری سن ژرمن امیدوار است در این فصل جدید بدرخشد.


او همچنین در مورد سیستم بازی پاری سن ژرمن برای فصل جدید گفت: “تا اینجا خیلی خوب کار کرده ایم، اما به زمان نیاز داریم تا اعتماد به نفس پیدا کنیم و بتوانیم خود را با سیستم جدید تطبیق دهیم و از دفاع سه نفره استفاده کنیم. تطبیق این سیستم. تعادل درست را به ما می دهد. شما باید بال ها را زودتر ببندید تا با آرامش بیشتری در خطوط حرکت کنید. ما کم کم یاد می گیریم که نقاط قوت و ضعف یکدیگر را بشناسیم.”
راموس به تمجید از سرمربی جدید پاری سن ژرمن پرداخت و افزود: “هنوز در درک زبان کمی مشکل دارم، اما فکر می کنم همه ما کلمات و سیستم مورد نظر سرمربی را درک کردیم، زیرا گالتیه مربی بسیار خوبی است.” مرد و ما باید بتوانیم ایده های او را در زمین پیاده کنیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1837030
آگوست 15, 1401 @ 1:46 PM
1K |

2نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پاری سن ژرمن عصر شنبه در چارچوب هفته اول لیگ فرانسه در ورزشگاه خانگی کلرمون میهمان این تیم خواهد بود.
راموس که بیشتر بازی های فصل گذشته را به دلیل مصدومیت دور از ترکیب سپری کرد، با قدرت تمام در تمرینات و دیدارهای پیش فصل پاری سن ژرمن شرکت کرد و به نظر می رسد برای جبران اتفاقات تلخ این تیم آماده است. فصل قبل
مدافع اسپانیایی در آستانه بازی با کلرمون به خبرنگاران گفت: خیلی خوشحالم که این فصل را با قهرمانی در سوپرکاپ فرانسه شروع کردیم، اما مهمترین چیز این است که از نظر بدنی در شرایط بسیار خوبی قرار دارم. که فصل بسیار هیجان انگیزی در پیش داریم.”