راموس: می خواهم قدرتم را در پاریس نشان دهم


سرویس خبر شماره: 1821591 |
06 ارديبهشت 1401 ساعت 21:46 |
6,288 امتیاز خبر|

4نظرات

این فصل خوب پیش نرفته است.

وقتی در بهترین حالت خود باشید و آماده کمک به تیم باشید، بیشترین لذت ممکن را خواهید برد. من در اینجا با تیلو کر، یک دوست خوب، و با کیلور ناواس، که برادرم و یکی از اعضای خانواده ام بود، لحظات فوق العاده ای را سپری کردم. ما قبلا رابطه خوبی در مادرید داشتیم.

سرخیو راموس، مدافع اسپانیایی پاری سن ژرمن تاکید کرد که دوران حضورش در این باشگاه هنوز به پایان نرسیده است.

در پاریس زندگی می کنید؟ پس از سال ها زندگی در مادرید، در ابتدا سازگاری با ما سخت بود، اما اکنون فرزندانم با محل زندگی جدید خود آشنا شده اند. در رختکن تیم هم احساس راحتی می کردم، چون مدت زیادی است که افراد زیادی را در این باشگاه می شناسم. وقتی به پاری سن ژرمن رفتم، کیلور ناواس کمک زیادی به من کرد. این یک قدم مهم در زندگی من بود، چه از نظر حرفه ای و چه شخصی. این یک ماجراجویی جدید بود که به شما نشان داد که خانواده شما همیشه در کنار شما هستند، چه در روزهای خوب و چه در زمان های بد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از جدایی چشمگیر از رئال مادرید، فصل اول حضور سرخیو راموس در پاریس اصلا خوب پیش نرفت و او در طول فصل تنها 10 بازی انجام داد و نقش چندانی نداشت. در نتایج پاری سن ژرمن حالا سرخیو راموس در مصاحبه ای به این موضوع اشاره کرده که در تیم جدیدش تمام توانایی هایش را نشان داده و برای فصل آینده اهداف دیگری هم دارد.

سرخیو راموس گفت: “این فصل مدت زیادی است که در زمین بازی نرفته ام، اما می خواهم توانایی هایم را در پاری سن ژرمن نشان دهم، زیرا تمام موفقیت هایی را که در این فصل می توانستم به دست نیاوردم. می خواهم بازی کنم. دوباره و با تیم جدیدم همه توانایی ها بقیه را به من نشان بده.

تفاوت فوتبال با گذشته چیست؟ در گذشته استعداد مهمتر از قدرت بدنی بود، اما اکنون 80 درصد قدرت بدنی و 20 درصد استعداد است. در این مرحله برای موفقیت به تلاش و پشتکار زیادی نیاز است. تواضع نیز مسئله مهمی است و همه ما این فرصت را داریم که برای رویاهای خود بجنگیم.»



مجله اخبار فوتبال خارجی