رامین رضاییان بهترین پاسور فصل ایران!


کد اطلاعات: 2049136
28 ژوئن 1403 ساعت 07:19
688

5نقطه نظر

رضاییان با ارسال پاس گل در دیدار با گل گهر به رکورد خاصی دست یافت.

رامین رضاییان بهترین پاسور فصل ایران!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رامین رضاییان چهارمین پاس گل خود را در جام حذفی مقابل گلگهر سیرجان ارسال کرد و با 6 پاس گل در لیگ برتر و 2 پاس گل در لیگ قهرمانان آسیا با 12 پاس گل بهترین گلزن فصل است. .

ریکاردو آلوز و ابوالفضل جلالی دو بازیکنی هستند که در این فصل لیگ برتر 10 پاس گل در لیگ بیست و سوم به ثبت رساندند و مشترکاً موفق به کسب این عنوان شدند. حضور رامین رضاییان در 3 دوره جام ملت های ایران و آسیا به این بازیکن فرصت خوبی داد تا البته تعداد پاس گل های بیشتری هم ارسال کند. عنوانی نمادین است اما نشان از عملکرد خوب رامین در پیراهن رضاییان دارد.

وی در دیدارهای لیگ مقابل باشگاه فوتبال خوزستان در دو دیدار رفت و برگشت 3 پاس گل و 3 پاس گل دیگر مقابل نساجی، پیکان و شمس آذر در هفته های مختلف لیگ برتر ارسال کرد.

2026085

رضاییان در دیدارهای جام حذفی موفق به ثبت 4 پاس گل شد و با نایب قهرمانی تاثیر ویژه ای روی این تیم گذاشت. او همچنین دو پاس گل دیگر در دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا مقابل نیروهاوایی عراق و الهلال عربستان ارسال کرد.

قبل از این بازی ریکاردو آلوز با 10 پاس گل در لیگ برتر، یک پاس گل در پلی آف آسیا با 11 پاس گل در صدر قرار داشت و رضاییان از این بازیکن پیشی گرفت. تمام پاس گل های او در قهرمانی خلاصه می شود.

رضاییان یک بازی دیگر در فینال دارد تا رکورد گل ها و پاس گل های خود را افزایش دهد و فصل استثنایی خود را با قهرمانی در پلی آف به پایان برساند.

مجله اخبار فوتبال داخلی