راه اندازی مجدد کمیته صدور مجوز حرفه ای

منصور قنبرزاده در بخشی از گفتگوی تلفنی خود با برنامه شب های فوتبال گفت: متأسفانه ارکان مجوزهای فوتبال حرفه ای ایران معطل مانده است. تا آن زمان این تعلیق پابرجاست اما فدراسیون بیکار نمی ماند. حتی از فدراسیون قبلی هم آقای مجدی گروهی را گذاشتند تا نواقص را اصلاح کنند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، طبق اعلام نایب رئیس فدراسیون فوتبال، از هفته آینده به طور رسمی اقدامات برای صدور مجوز حرفه ای آغاز می شود. این در حالی است که کارگروه صدور مجوزهای حرفه ای کنفدراسیون فوتبال آسیا اخیرا رای به حفظ تعلیق کمیته صدور مجوزهای حرفه ای فدراسیون فوتبال ایران تا رفع تمامی نواقص به رضایت دبیرخانه کنفدراسیون داده است.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال از آغاز کار جدی صدور مجوز خبر داد و تاکید کرد: همزمان با رفع نواقص، از هفته آینده که لیگ از سر گرفته می شود، سعی می کنیم باشگاه هایی را که در نظر داریم در اولویت قرار دهیم. لیگ قهرمانان آسیا



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1845311
4 اردیبهشت 1401 ساعت 12:15 ب.ظ |
4.3K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

با وجود ادامه تعلیق توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا؛

به گفته قنبرزاده، تعلیق کمیته صدور مجوزهای حرفه ای فدراسیون فوتبال ایران همچنان پابرجاست.

راه اندازی مجدد کمیته صدور مجوز حرفه ای

وی افزود: اخیرا یکی دو جلسه در این خصوص داشتیم و نتیجه این شد که دو نفر از همکاران ما اکنون در مالزی هستند. آنها با نهادهای صدور مجوز حرفه ای AFC مذاکراتی داشتند. تلاش داریم کارگروه مستقلی برای اصلاح نواقص و موارد اعلام شده ایجاد کنیم.