راگبی: داور مسابقه را با سوت های خود به خواب می برد


سرویس خبر شماره: 1838693
25 اوت 1401 @ 9:31 ب.ظ
157

0نقطه نظر

با بازی با نفت آبادان یاد گرفتیم؛

سرمربی تیم فولاد می گوید در بازی مقابل صنعت نفت آبادان نقطه ضعف آنها سه امتیاز بود.


سرمربی فولاد در پایان گفت: بازی به بازی حرکت می کنیم و نتیجه دیدار با صنعت نفت را فراموش کرده ایم اما از آن درس می گیریم تا در چند ماه آینده بهتر و قدرتمندتر مقابل حریفان ظاهر شویم. کبریت.” ما کاملاً دوست داشتیم بازی قبلی مان مقابل صنعت با حضور هواداران برگزار شود و فکر می کنم غیبت هواداران ضربه ای به ما بود و نیروی محکمی را از ما گرفت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حمیدرضا رجبی، سرمربی تیم فولاد در گفت و گو با رسانه های این باشگاه در خصوص بازی با صنعت نفت آبادان، گفت: هرکس بازی را دید متوجه شد که تیم ما 90 دقیقه بازی را در اختیار داشت. و اگر خوش شانس بودیم، مطمئناً می توانستیم زمین را ببریم.” . چند بازیکن دیر به تیم اضافه شدند و هنوز به مرز آمادگی کامل نرسیده اند و فکر می کنم باید یکی دو پست را تقویت کنیم. با این حال، ما قطعا به این تیم و این بازیکنان اعتقاد داریم و می دانیم که به مرور زمان شاهد حضور فولاد جامد در لیگ خواهیم بود.
وی در خصوص داوری بازی مقابل صنعت نفت نیز گفت: پنالتی صددرصدی ساسان انصاری گرفته نشد و داور آنقدر سوت زد که نگذاشت بازی حتی چند دقیقه طول بکشد و کمی بدنش را گرم کرد. قبل از مسابقه با یک سوت و اعلام خطا، بازی را تمام کرد، دقیقا همان چیزی که تیم حریف می خواست. امیدوارم با حرفه ای شدن لیگ نسبت به قبل از داوران بهتری برای بازی های آینده استفاده کنند.