رایا امضا می کند + آرتتا در نقل و انتقالات و قرارداد خودش

صبح.

بنابراین، دیروز اولین خرید رسمی خود را در تابستان انجام دادیم، زیرا دیوید رایا پس از گذراندن فصل گذشته به صورت قرضی از برنتفورد به صورت دائمی به این تیم پیوست. مبلغ این مبلغ حدود 27 میلیون پوند است و قرارداد او چهار سال خواهد بود – تا سال 2028، در آن زمان او 32 ساله خواهد بود و هنوز در زندگی یک دروازه بان نسبتا جوان است.

سپس دوباره، او باید در سمت راست مدیری بماند که عاشق خرید دروازه بانی است.

رئیس در صحبت با سایت رسمی گفت:

دیوید فصل گذشته به ما نشان داد که او چه بازیکن مهمی برای ما است، بنابراین ما خوشحالیم که او اکنون به طور رسمی بازیکن ما است. او حضور بزرگی در رختکن ما دارد و ما واقعا از ادامه همکاری با او خوشحالیم.

ما می دانیم که او پایه های محکمی را که در فصل گذشته ایجاد کرده بود، در نظر خواهد گرفت و در سال های آینده بر روی آنها خواهد ساخت و موفقیت های بیشتری را در کنار ما خواهد داشت. ما گروه بسیار با استعدادی از دروازه بانان داریم و من دوست دارم ارتباطاتی مانند آنچه در واحد دروازه بانی خود می بینم ببینم.

فصل گذشته خیلی سریع مشخص شد که رایا به عنوان شماره 1 معرفی شد، علیرغم اظهارنظرهای ناخوشایند آرتتا در مورد “دروازه بانان اشتراک زمانی”، و اگرچه او در اینجا و آنجا تکان هایی داشت (بیشتر در ابتدا)، او نقش مهمی ایفا کرد. در فصل ما، پس بیایید امیدوار باشیم که در سال‌های آینده اتفاقات بیشتری در راه باشد.

و در حالی که این معامله اصلاً غافلگیرکننده نیست، اما وضعیت آرون رمزدیل را در کانون توجه قرار می دهد. او البته دور از انگلیس است، اما نمی‌خواهد یک فصل دیگر را روی نیمکت بگذراند، بنابراین دیدن اینکه چه اتفاقی برای او می‌افتد بسیار جذاب خواهد بود. برخی می گویند که آرسنال در موقعیتی قوی قرار دارد زیرا او قراردادی بلندمدت دارد، اما قراردادی که او در ماه مه گذشته امضا کرد او را به یکی از بهترین دروازه بانان لیگ برتر تبدیل کرد، بنابراین این موضوع در مورد یافتن دروازه بان جدید مطرح می شود. باشگاه. چند باشگاه می توانند این دستمزدها را بپردازند؟ خیلی زیاد نیست، بنابراین ممکن است او به صورت قرضی برود با این امید که یک فصل خوب در هر جایی که بازی می کند کمی بیشتر از آنچه در حال حاضر وجود دارد، علاقه ایجاد کند.

سوال دیگر این است که در تابستان چند باشگاه برای یک دروازه بان سطح بالا در بازار وجود دارد؟ ممکن است لازم باشد چند مهره از اینجا و آنجا حرکت کنند تا حرکت درست طولانی شود، بنابراین ما منتظر خواهیم بود و ببینیم که آن یکی چگونه خواهد بود.

در همین حال، آرتتا مصاحبه بسیار جالبی با جیمز اولی از ESPN از کمپ تمرینی ماربلا انجام داد و در مورد قراردادش سوال شد. کمتر از یک سال از او باقی مانده است، اما نطق مثبتی به صدا درآورد و گفت:

همه چیز به شکل طبیعی اتفاق می افتد و رابطه ما به قدری خوب است که من پیش بینی نمی کنم هیچ مسئله ای رخ دهد. اما همه چیز باید به روش درست پیش برود و این اتفاق خواهد افتاد. تمرکز در حال حاضر این است، “خوب، چگونه می توانیم چیزهای اطراف تیم را بهبود بخشیم، چگونه می توانیم اکنون چیزهایی را که در پنجره نقل و انتقالات داریم بهبود دهیم.” ما وقت داریم که بنشینیم و درباره آن بحث کنیم.

و در مورد برنامه های پنجره نقل و انتقالات، او به همان اندازه که تصور می کنید مبهم بود، اما در مورد جزئیات کوتاهی داشت، اما به وضوح گفت که می خواهد تیم را بهبود بخشد:

ما به دنبال بهبود در هر بخش ممکن هستیم. با قوانین جدید، چیزهای خاصی وجود دارد که باید به آنها احترام بگذاریم و از آنها آگاه باشیم و مشخصاً یورو و کوپا آمریکا همه چیز را کند می کنند. امیدواریم اکنون کمی افزایش یابد.

چیزهایی وجود دارد که باید آنها را بهبود ببخشیم، این مطمئن است و ما تلاش خواهیم کرد. اما بازار مشکل دارد. ما بسیار تهاجمی بوده‌ایم، بسیار مصمم هستیم و واضح است که می‌خواهیم چه کار کنیم. این به یافتن توافقات مناسب در زمان مناسب بستگی دارد.

تابستان یک تورنمنت همیشه سخت‌تر از سایرین است، و من کمی اضطراب را در میان هواداران آرسنال احساس می‌کنم – شاید به این واقعیت مرتبط باشد که بازیکنی که ما هدفش قرار گرفته‌ایم (سکسو) تصمیم به انجام حرکت نمی‌گیرد. با این حال، من فکر می‌کنم روشی که ما در چند تابستان گذشته کسب و کار خود را انجام داده‌ایم، هم از نظر کیفیت بازیکن و هم از نظر زمان (در بیشتر موارد)، باید به مردم اطمینان دهد که می‌توانیم معاملاتی را که می‌خواهیم انجام دهیم. سازمان بهداشت جهانی؟ چه زمانی؟ حدس شما به خوبی حدس من است، اما با شخصی مانند آرتتا، می توانید تصور کنید که او چقدر در پشت صحنه برای رسیدن به نتیجه مطلوب تلاش می کند، پس بیایید منتظر بمانیم و ببینیم.

درست است، فعلا آن را آنجا می گذارم. یک Arsecast جدید برای شما وجود دارد که در زیر می توانید به آن گوش دهید، در مورد Riccardo Calafiori و بسیاری موارد دیگر با Phil Costa گپ بزنید. لذت ببرید.

https://arseblog.com/2024/07/raya-signs-arteta-on-transfers-and-his-own-contract/ منبع: