ربیعی: ارائه کیفیت مناسب بازی برای من مهم است

ربیعی درباره حمایت مسئولان شهرستان از تیم مس با حضور در این رزمایش گفت: از همه آنها تشکر می کنم. اما قطع حضور چنین افرادی قطعا می تواند انرژی و انگیزه همه اعضای باشگاه و تیم را تحت تاثیر قرار دهد کما اینکه این تیم متعلق به همین هواداران و اهالی این شهر است. مردم عزیز رفسنجان خیلی به من لطف دارند و من از ایشان کمال تشکر را دارم به خصوص در 25 روز اخیر که بی نهایت از اینجانب سپاسگزار بوده اند و این را کاملا احساس کرده ام و به عنوان یک شهروند محترم رفسنجانی می گویم خیلی آنها را دوست دارم و این تیم متعلق به رفسنجان است.

محمد ربیعی در نشست خبری پیش از بازی گفت: ابتدا از هوادارانی که بلیت بازی فردا را خریدند و بعد از 2 سال آنها را در ورزشگاه خواهیم دید تشکر می کنم و دلمان برایشان تنگ شده بود. فردا بازی مهمی داریم، اما برای باشگاه و خودم بسیار مهم است و سعی می کنم در 6 بازی باقی مانده تا پایان فصل، فلسفه و ایده هایی را که از ابتدای فصل دنبال کرده ایم ادامه دهم. فصل، صرف نظر از نتیجه. نکته مهم برای من ارائه کیفیت مناسب بازی است.

وی درباره حضور تماشاگران پس از 2 سال در ورزشگاه و حمایت هواداران مس گفت: اگر اشتباه نکنم از هفت هشت بازی اخیر لیگ یک به دلیل شرایط ویروس کرونا حضور … حضور مردم در استادیوم امکان پذیر نبود.” می توان گفت یکی از حسرت های من غیبت هواداران تیم مس رفسنجان در جریان صعود این تیم به لیگ برتر و همچنین جشن قهرمانی در لیگ یک بود که در پایان مسابقات لیگ برتر به پایان رسید. همان ورزشگاه بدون حضور هواداران.

محمد ربیعی خوشحالی خود از بازگشت هواداران را اعلام کرد و بزرگترین حسرتش غیبت هواداران در جشن صعود رفسنجان به لیگ برتر بود.

وی افزود: بسیار خوشحالم که آقای سرآسیایی یکی از همکاران بسیار خوبم در سال گذشته هدایت تیم فجر سپاسی را برعهده دارد. آنها برای من بسیار محترم و عزیز هستند. او دوست بسیار خوب من است و از صمیم قلب برای او و تیم فجر آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

سرمربی مس ادامه داد: سال گذشته که این تیم توانست در اولین فصل حضور خود در لیگ برتر مقام هشتمی را کسب کند و امسال هم که توانسته بود پس از 24 هفته در بین 8 تیم و نیمه اول جدول قرار بگیرد. ما آنها را با خود نداشتیم.” ما دوست داریم هواداران ما بیایند و انرژی مضاعف به تیم بدهد.

سرمربی مس در پایان درباره بازیکنان غایب این ترکیب برای بازی فردا گفت: آقای شاهین توکلی را نداریم چون چهار کارته دارد. مهدی ترکمان و یونس اکبرپور را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از یک وقفه نسبتا طولانی، رقابت های لیگ برتر از فردا از سر گرفته می شود. در یکی از این دیدارها دو تیم مس و فجر سپاسی با انگیزه های متفاوت در رفسنجان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. سرمربی مسی اعلام کرد از حضور هواداران در بازی فردا خوشحال است.


سرویس خبر شماره: 1822460 |
12 ارديبهشت 1401 ساعت 20:27 |
299 |

0نظرات

ما فلسفه و عقاید را در ابتدای فصل خود ادامه می دهیم