ربیعی: با ایده و برنامه سال های گذشته پیش می رویم

وی در خصوص بازی فردا مقابل نساجی گفت: در فرصتی مناسب حتما در مورد برنامه هایی که برای این فصل و پیش فصل داشتیم صحبت خواهم کرد اما در مورد تیم نساجی باید بگویم که تیم بسیار خوبی است و تمام شده است. 90 درصد از تیم آنها در سال گذشته موفق شدند. . این تیم سال گذشته توانست قهرمان جام حذفی شود و کادرفنی بسیار محترمی دارد و بازیکنان بسیار خوبی هم به آنها اضافه شده است.

سرمربی ام در پایان گفت: امیدوارم بازی خوبی باشد. برای همه آرزوی سلامتی دارم و انشالله بتوانم در نشست خبری بعد از بازی با تایم سوالات بیشتری از خبرنگاران مطرح کنم. امیدوارم مس رفسنجان فردا با تمرکز و برنامه ریزی اولین بازی خود را انجام دهد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1837782
اوت 20, 1401 در 10:17 ب.ظ
41 امتیاز خبر

0نقطه نظر

نساجی 90 درصد تیمش را حفظ کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمد ربیعی که در نشست خبری پیش از دیدار با نساجی حضور نداشت، گفت: از اصحاب رسانه عذرخواهی می کنم. پرواز مس رفسنجان با تاخیر انجام شد و بلافاصله از فرودگاه به محل تمرین رفتیم و نتوانستم در نشست خبری شرکت کنم. روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک می گویم.

ربیعی ادامه داد: اولین بازی است و هنوز شناخت کافی از هم نداریم اما سعی می کنیم با ایده و برنامه ای که در چند سال گذشته داشتیم جلو برویم. تیم ما تمرینات بدنی و پیش فصل را پشت سر گذاشت و برای این بازی آماده شد.

سرمربی مس رفسنجان امیدوار است تیمش فردا با برنامه و تمرکز کامل به مصاف نساجی برود.