ربیعی سرمربی ذوب آهن شد!


سرویس خبر شماره: 2018298
12 مه 1403 در 8:54 ق.ظ.
636

0نقطه نظر

کمبود شدید بازیکن در دیدار با نساجی

قرار است محمد ربیعی سرمربی ذوب آهن در دیدار تیمش با نساجی از بازیکنان اصلی استفاده کند.

ربیعی سرمربی ذوب آهن شد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ذوب آهن اصفهان در فصل جاری رقابت های لیگ برتر بدشانسی های زیادی را تجربه کرده و حالا در هفته های پایانی رقابت های سبز کار اصفهان به جایی رسیده است که با کمبود جدی کادرفنی مواجه است. بازیکنان

محمد ربیعی سرمربی گاندوها در این فصل 4 بازیکن تاثیرگذار خود را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست داد و مجبور شد در نیم فصل با جدایی غیرمنتظره چند بازیکن خود کنار بیاید.

با وجود اینکه ذوب آهن در نقل و انتقالات زمستانی تعدادی بازیکن جدید خرید اما حالا با کمبود جدی بازیکن مواجه است. سبزپوشان در آستانه دیدار با نساجی مازندران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر سه بازیکن دیگر خود را از دست داد.

چاپاراتزه، فریبرز گرامی و مهرداد رضایی سه بازیکنی هستند که به دلیل مصدومیت در بازی چهارشنبه شب حضور ندارند و کار ربیعی را سخت می کند.

2013652

سرمربی ذوب آهن گفت: با توجه به نزدیک بودن مسابقات، سعی می کنیم ریکاوری خوبی داشته باشیم. بازی کردن با تراکتور هاوس برای 2 هفته متوالی سخت بود. چاپاراتزه، گرامی و رضایی را نداریم، از 16 بازیکن خود 13 بازیکن شامل 2 دروازه بان را در اختیار داریم و باید از بازیکنان اصلی تیم خود استفاده کنیم. البته غیبت بازیکنان هیچ خللی در روند ما ایجاد نمی کند.

وضعیتی که ربیعی به آن اشاره کرد به خوبی نشان می دهد ذوبی ها برای دیدار حساس مقابل نساجی با کمبود شدید بازیکن مواجه هستند. با این حال باید دید ربیعی غیبت بازیکنان کلیدی خود را چگونه جبران می کند و از چه بازیکنانی در تیمش استفاده می کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی