ربیعی: من به اصالت پرسپولیس احترام می گذارم

سرمربی مس رفسنجان درباره غایبان این تیم در بازی فردا گفت: قائم اسلامی خواه مصدومیت جزئی دارد که ممکن است به بازی فردا راه پیدا نکند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان که در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس غایب بود، در حاشیه تمرین تیمش صحبت کرد و گفت: یک بازی خوب می تواند طول بکشد. مکان فردا”. اصالت باشگاه پرسپولیس، هوادارانش، یحیی گل محمدی و کادرفنی تیم برای من بسیار قابل احترام است. این جلسه علاوه بر مسائل استراتژیک و تاکتیکی به گونه ای است که باید حواسمان به جزئیات بازی باشد تا بتوانیم با تمرکز زیاد برنامه های خود را پیش ببریم. برای بازیکنان دو تیم برای بازی فردا آرزوی سلامتی دارم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان می گوید با تیمی بازی می کند که قدرت برتر ایران است.

    ربیعی: من به اصالت پرسپولیس احترام می گذارم

ربیعی در پایان گفت: مس رفسنجان سومین فصل حضور خود در لیگ برتر را سپری می کند. خوشحالم که در این مدت توانست برای خود شخصیت و هویتی بسازد که مورد تحسین و احترام بسیاری از فوتبالدوستان قرار گرفت. این می تواند برای آینده باشگاه مس رفسنجان خوب باشد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی ادامه داد: کاری که هفته گذشته یا هفته قبل انجام دادند قرار نیست کل لیگ را به هم بزند. شاید در لیگ جاهایی برای شما وجود داشته باشد و کارایی شما بالا رفته باشد اما چیزی که در نهایت ارزیابی می شود عملکرد کلی تیم است. پرسپولیس بازیکنان زیادی جذب کرده و نسبت به دو فصل قبل تیم جدیدتری است. آنها خطرناک هستند و فوتبال خوبی ارائه می دهند. ما هم سعی کردیم نسبت به فصل های قبل روند صعودی داشته باشیم.

سرمربی مس رفسنجان درباره اینکه پرسپولیس در سه بازی اخیر دو امتیاز گرفت و این مشکل تیم را تحت فشار قرار داد، گفت: من اینطور نمی بینم. پرسپولیس همچنان پرسپولیس است. همچنان می تواند در میان قدرت های برتر ایران و آسیا باشد. او همیشه جزو دو تیم برتر ایران بوده است، هم پرسپولیس و هم استقلال این شرایط را دارند. سپاهان هم همینطور. این سه تیم واقعا تا حدودی متفاوت هستند.


سرویس خبر شماره: 1847882
20 مه 1401 در 9:32 ب.ظ.
8.3K |

14نقطه نظر

یک هویت برای من ایجاد شده است