رتبه بندی بازیکنان لیورپول در مقابل اسپرز با برتری هاروی الیوت – لیورپول اف سی

هاروی الیوت در برد 4-2 لیورپول در خانه مقابل تاتنهام فوق العاده بود و چندین بازیکن عملکرد بهتری داشتند.

قرمزها در دیداری از لیگ برتر میزبان تاتنهام بودند که یک ماه پیش پیش‌بینی می‌شد مهم‌تر از آنچه در واقعیت رخ داده است احساس شود.

شاگردان یورگن کلوپ در اوایل نیمه دوم با گل های محمد صلاح، اندی رابرتسون، کودی گاکپو و الیوت با نتیجه 4-0 پیش افتادند، قبل از اینکه میهمان دو گل به ثمر رساند.

در اینجا ما رتبه بندی بازیکنان خود را با خوانندگان Liverpool Echo، GOAL، FotMob و This Is Anfield مقایسه می کنیم.

الیوت (8.8) در آنفیلد استثنایی بود، بنابراین تعجبی نداشت که ببینیم او به راحتی با بالاترین امتیاز کلی کنار می رود.

این بازیکن 20 ساله نه تنها یک گل خیره کننده به ثمر رساند تا لیورپول را 4-0 جلو بیاندازد، بلکه کیفیت همه جانبه و میزان کار او به جای اینکه در جناح راست بازی کند در خط میانی درخشیده است.

ایان دویل از لیورپول اکو الیوت از «نیمه دوم فوق‌العاده» استقبال کرد، در حالی که مارک دویل بازیکن گل فکر می‌کرد که او «هر شانسی برای تبدیل شدن به یک بازیکن ثابت در فصل آینده دارد».

در جایگاه دوم رابرتسون قرار گرفت (7.8)که دومین گل خود را در هفت روز به ثمر رساند و عملکرد خوب دیگری را در این راه به نمایش گذاشت.

هنری جکسون از TIA فکر می‌کرد که اسکاتلندی «مجموعه‌ای از انرژی در سمت چپ است» و اضافه کرد که «هنوز نیرویی است که باید با آن حساب کرد».

لیورپول، انگلیس - یکشنبه، 5 مه 2024: اندرو رابرتسون از لیورپول گلی را با نتیجه 2-0 در دیدار لیگ برتر انگلیس بین باشگاه لیورپول و تاتنهام هاتسپر در آنفیلد جشن گرفت.  (عکس از رایان براون/تبلیغات)

صلاح (7.4) بعد از هفته‌ها فرم بد، پس از یک نمایش بسیار بهتر، نفر بعدی بود.

مارک دویل احساس کرد که مصری قبل از باز کردن دروازه و دادن یک پاس گل، “بازی را مانند یک مرد در ماموریت آغاز کرد”.

کمترین امتیاز بعد از ظهر به واتارو اندو رسید (6.3)، با ژاپنی ها به اندازه کافی جامد اما به وضوح در هفته های اخیر کاهش یافته است.

ایان دویل احساس می‌کرد که هافبک با سرعت بازی «مقابله» دارد، در حالی که جکسون می‌گوید «در مالکیت توپ مرتب است، اگر کمی محدود باشد».

لیورپول اکنون هشت روز تعطیلات قبل از آخرین بازی خارج از خانه فصل خود دارد – سفر به استون ویلا در 13 می (20:00 BST).

https://www.thisisanfield.com/2024/05/liverpool-player-ratings-vs-tottenham-as-harvey-elliott-excels-in-deeper-position/ منبع: