رتبه بندی بازیکنان لیورپول در یورو 2024: هر قرمز در مرحله گروهی درجه بندی می شود – لیورپول اف سی

مرحله گروهی یورو 2024 به پایان رسید و لیورپول هفت نماینده در دور اول حذفی خواهد داشت، اما تیم قرمزها در سه بازی گروهی خود چگونه پیش رفتند؟

در مجموع 10 بازیکن لیورپول به نمایندگی از کشورشان در تورنمنت تابستان امسال انتخاب شدند و عملکرد و نتایج ترکیبی بوده است.

هفت قرمز پس از راهیابی به مرحله یک شانزدهم نهایی، زمان خود را افزایش خواهند داد، اما در اینجا به نحوه عملکرد همه آنها نگاه می کنیم و به آنها برای نقششان در گروه های مربوطه امتیاز می دهیم.

اندی رابرتسون – 6 (از 10)

مونیخ، آلمان - جمعه، 14 ژوئن 2024: اندی رابرتسون، کاپیتان اسکاتلند در جریان بازی افتتاحیه یورو 2024 یوفا بین آلمان و اسکاتلند در آلیانز آرنا.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)مونیخ، آلمان - جمعه، 14 ژوئن 2024: اندی رابرتسون، کاپیتان اسکاتلند در جریان بازی افتتاحیه یورو 2024 یوفا بین آلمان و اسکاتلند در آلیانز آرنا.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

ظواهر: 3
دقایق: 269
پیشرفت تا ناک اوت: خیر


اندی رابرتسون با اسکاتلند در اوج عظمت قرار داشت، اما در بازی نهایی مقابل مجارستان دچار ناراحتی شد و از مسابقات حذف شد.

اسکاتلندی یک ضربه هجومی به تیمش ارائه کرد اما آنقدر که نشان داده در آنفیلد خلاق نبود.

ترنت الکساندر-آرنولد – 6

GELSENKIRCHEN، آلمان - یکشنبه، 16 ژوئن 2024: ترنت الکساندر-آرنولد از انگلیس در جریان بازی گروه C یورو 2024 یوفا بین صربستان و انگلیس در ورزشگاه آرنا آف شالکه.  انگلیس 1-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)GELSENKIRCHEN، آلمان - یکشنبه، 16 ژوئن 2024: ترنت الکساندر-آرنولد از انگلیس در جریان بازی گروه C یورو 2024 یوفا بین صربستان و انگلیس در ورزشگاه آرنا آف شالکه.  انگلیس 1-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

ظواهر: 3
دقایق: 129
پیشرفت تا ناک اوت: آره


این مسابقه که به عنوان هافبک انتخاب شد و متعاقباً به عنوان قربانی گرت ساوت گیت مورد استفاده قرار گرفت، تورنمنت سختی برای نایب کاپیتان قرمزها تاکنون بوده است.

او در مرحله گروهی بیشترین موقعیت (سه) را در بین هر بازیکن انگلیس ایجاد کرد، اما مانند هم تیمی هایش درخشش در میان کاستی های تاکتیکی سرمربی اش دشوار بود.

دومینیک شوبوسلای – 6

اشتوتگارت، آلمان - یکشنبه، 23 ژوئن 2024: دومینیک شوبوسلای کاپیتان مجارستان در جریان بازی گروه A یورو 2024 یوفا بین اسکاتلند و مجارستان در ورزشگاه اشتوتگارت آرنا.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)اشتوتگارت، آلمان - یکشنبه، 23 ژوئن 2024: دومینیک شوبوسلای کاپیتان مجارستان در جریان بازی گروه A یورو 2024 یوفا بین اسکاتلند و مجارستان در ورزشگاه اشتوتگارت آرنا.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

ظواهر: 3
دقایق: 270
پیشرفت تا ناک اوت: خیر


با وجود یک پاس گل و سه موقعیت بزرگ ایجاد شده (فقط یک بازیکن در یورو بیشتر خلق کرده است)، دومینیک زوبوسلای نتوانست تیمش را به مرحله حذفی برساند.

او جهان را به آتش نکشید و به وضوح از وضعیت مجارستان در طول مسابقات ناامید بود.

اگر به دنبال نکات مثبت باشیم، او با دقت توسط مجارستان دور از روزهای بازی مدیریت شد – که لیورپول از آن قدردانی خواهد کرد.

ویرجیل ون دایک – 6

دوحه، قطر - شنبه، 3 دسامبر 2022: ویرجیل فن دایک، کاپیتان هلند و لیورپول، قبل از بازی مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی فوتبال قطر 2022 بین هلند و ایالات متحده آمریکا در ورزشگاه بین المللی خلیفه، صف آرایی می کنند.  هلند 3-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)دوحه، قطر - شنبه، 3 دسامبر 2022: ویرجیل فن دایک، کاپیتان هلند و لیورپول، قبل از بازی مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی فوتبال قطر 2022 بین هلند و ایالات متحده آمریکا در ورزشگاه بین المللی خلیفه، صف آرایی می کنند.  هلند 3-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

ظواهر: 3
دقایق: 270
پیشروی به ناک اوت: آره


تا اینجای کار، مسترکلاس دفاعی که انتظارش را داشتیم نبود، او در شکست مقابل اتریش مظنون بود که چندین بار در زمین هیچ کس نبود.

او اغلب پس از یک برد، یک تساوی و یک شکست، یک رقم ناامید را کاهش می دهد، اما اکنون کلیدی برای امید به پیشرفت بیشتر خواهد بود.

کودی گاکپو – 8

2XCD2CE 2024.06.16 Hamburg Volksparkstadion, UEFA Euro 2024, grupa D, Pilka nozna, Polska - Holandia N/z gol radosc goal CODY GAKPO Foto Mateusz Porzucek PressFocus 2024.06.06 PressFocus 2024.06.06 پرس فوکوس 2024.06.2024 Poollands, گروه فوتبال هامبورگ D. هدف CODY GAKPO اعتبار: Mateusz Porzucek PressFocus2XCD2CE 2024.06.16 Hamburg Volksparkstadion, UEFA Euro 2024, grupa D, Pilka nozna, Polska - Holandia N/z gol radosc goal CODY GAKPO Foto Mateusz Porzucek PressFocus 2024.06.06 PressFocus 2024.06.06 پرس فوکوس 2024.06.2024 Poollands, گروه فوتبال هامبورگ D. هدف CODY GAKPO اعتبار: Mateusz Porzucek PressFocus

ظواهر: 3
دقایق: 261
پیشرفت تا ناک اوت: آره


این یک تورنمنت مثبت برای کودی گاکپو بوده است که به راحتی بهترین بازیکن لیورپول است و او به ما فرصت داد تا در مورد نقش آتی او با برتری در بال چپ فکر کنیم.

دو گل او را به دومین گلزن برتر مرحله گروهی تبدیل می کند، و او راحت و راحت به نظر می رسد که پای راستش را ببرد.

بیشتر از آن لطفا، کودی!

دیوگو جوتا – 5

GELSENKIRCHEN، آلمان - چهارشنبه، 26 ژوئن 2024: دیوگو جوتا، بازیکن تعویضی پرتغال قبل از بازی گروه F یورو 2024 یوفا بین گرجستان و پرتغال در ورزشگاه آرنا آف شالکه.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)GELSENKIRCHEN، آلمان - چهارشنبه، 26 ژوئن 2024: دیوگو جوتا، بازیکن تعویضی پرتغال قبل از بازی گروه F یورو 2024 یوفا بین گرجستان و پرتغال در ورزشگاه آرنا آف شالکه.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

ظواهر: 2
دقایق: 42
پیشرفت تا ناک اوت: آره


او خستگی عضلانی را مدیریت می‌کرد که زمان بازی او را محدود می‌کرد، و با فناوری آفساید نیمه خودکار – که در فصل آینده در لیگ برتر معرفی می‌شود – از گل پیروزی محروم شد.

چیز زیادی برای نوشتن در مورد آن نیست و او امیدوار است که در مراحل حذفی تاثیر بیشتری داشته باشد.

جو گومز – N/A

GELSENKIRCHEN، آلمان - یکشنبه، 16 ژوئن 2024: جو گومز انگلیسی روی نیمکت قبل از بازی یورو 2024 یوفا در گروه C بین صربستان و انگلیس در ورزشگاه آرنا AufSchalke.  انگلیس 1-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)GELSENKIRCHEN، آلمان - یکشنبه، 16 ژوئن 2024: جو گومز انگلیسی روی نیمکت قبل از بازی یورو 2024 یوفا در گروه C بین صربستان و انگلیس در ورزشگاه آرنا AufSchalke.  انگلیس 1-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

ظواهر: 0
دقایق: 0
پیشرفت تا ناک اوت: آره


مجبور به تماشای نمایش‌های ضعیف انگلیس از روی نیمکت، تورنمنت تماشاچی جو گومز بوده است – چیزی که انتظار می‌رفت.

توانایی او برای بازی در دفاع کناری و دفاع میانی گزینه‌هایی را برای ساوت‌گیت ارائه می‌کند، اما او به فکر سرمربی نیست و به سختی می‌توان این تغییر را دید، مگر اینکه مصدومیت و محرومیت رخ دهد.

ابراهیما کوناته – N/A

دوسلدورف، آلمان - دوشنبه، 17 ژوئن 2024: ابراهیما کوناته فرانسوی پس از مسابقه یورو 2024 یوفا در گروه D بین اتریش و فرانسه در دوسلدورف آرنا جشن گرفت.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)دوسلدورف، آلمان - دوشنبه، 17 ژوئن 2024: ابراهیما کوناته فرانسوی پس از مسابقه یورو 2024 یوفا در گروه D بین اتریش و فرانسه در دوسلدورف آرنا جشن گرفت.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

ظواهر: 0
دقایق: 0
پیشرفت تا ناک اوت: آره


علائم سرماخوردگی در بازی ابتدایی او را روی نیمکت نگه داشت و او هنوز از آن بیرون نیامده است زیرا دیدیه دشان در عوض به ویلیام سالیبا از آرسنال در کنار دایوت اوپامکانو روی آورده است.

پس از از دست دادن جایگاه خود در تیم لیورپول در پایان فصل، این چیزی برای اعتماد به نفس او انجام نمی دهد – اما حداقل از دیدگاه قرمزها، او بیش از حد کار نمی کند.

رایان گراونبرچ – N/A

لیورپول، انگلستان - شنبه، 2 سپتامبر 2023: خرید جدید لیورپول، رایان گراونبرچ، قبل از بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه لیورپول و استون ویلا در آنفیلد.  لیورپول 3-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)لیورپول، انگلستان - شنبه، 2 سپتامبر 2023: خرید جدید لیورپول، رایان گراونبرچ، قبل از بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه لیورپول و استون ویلا در آنفیلد.  لیورپول 3-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

ظواهر: 0
دقایق: 0
پیشرفت تا ناک اوت: آره


یکی دیگر از قرمزها که از روی نیمکت تعویض ها به تماشای این حرکت می نشیند و خود را در نوک زدن پایین می بیند.

این بازیکن 22 ساله انتظارات زیادی نداشت، اما ناتوانی هلند در تضمین پیشرفت با یک بازی دیگر، شانس او ​​را در زمان بازی از دست داد، به استثنای یک بازی دوستانه پشت درهای بسته.

Vitezslav Jaros – N/A

لیورپول، انگلیس - سه‌شنبه، 1 دسامبر 2020: دروازه‌بان لیورپول، ویتسلاو یاروس، در جریان آماده‌سازی پیش از بازی قبل از بازی گروه D لیگ قهرمانان اروپا، بین باشگاه لیورپول و AFC آژاکس در آنفیلد.  لیورپول 1-0 پیروز شد و گروه را برد و به مرحله یک شانزدهم صعود کرد.لیورپول، انگلیس - سه‌شنبه، 1 دسامبر 2020: دروازه‌بان لیورپول، ویتسلاو یاروس، در جریان آماده‌سازی پیش از بازی قبل از بازی گروه D لیگ قهرمانان اروپا، بین باشگاه لیورپول و AFC آژاکس در آنفیلد.  لیورپول 1-0 پیروز شد و گروه را برد و به مرحله یک شانزدهم صعود کرد.

ظواهر: 0
دقایق: 0
پیشروی به ناک اوت: خیر


این دروازه بان جوان شاهد حضور جیندریچ استانک در نقش شماره 1 جمهوری چک بود، هرچند که بدون اینکه وارد زمین شود، کارت زرد دریافت کرد!

این تجربه برای او بسیار ارزشمند خواهد بود و او در حال رقابت برای ماندن به عنوان بخشی از تیم بزرگسالان لیورپول در فصل آینده است.

https://www.thisisanfield.com/2024/06/liverpool-fc-euro-2024-player-ratings-every-red-graded-in-group-stages/ منبع: