رجبی: شنیدم هلدینگ خودش بازیکنان را جذب می کند


سرویس خبر شماره: 2051401
7 جولای 1403 ساعت 4:40 ب.ظ.
32.9 هزار امتیاز خبر|

13نقطه نظر

نکونام باید خویشتنداری را بیاموزد:

رضا رجبی شرایط مدیریتی باشگاه استقلال را نگران کننده دانست.

رجبی: شنیدم هلدینگ خودش بازیکنان را جذب می کند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رضا رجبی در دیدار فینال پشکوتان حاضر شد و در آن دیدار درباره وضعیت استقلال صحبت کرد و روند مدیریت آن تیم را نگران کننده دانست.

رجبی درباره شرایط استقلال گفت: من از آن دسته افرادی هستم که همیشه حرف هایم را می زدم، پارسال هم گفتم، جواد نکونام اگر می خواهد مربی شود باید خویشتن داری کند، واکنش های فوری برای باشگاه ما خوب نیست.

وی افزود: ما با تمام مشکلاتی که پیش آمد قهرمانی را از دست دادیم، نکونام، خطیر، خانی با همه درگیری هایی که ایجاد شد، در نهایت به درد استقلالی ها نخورد، حالا امسال این مشکلات را نداریم و به نظر می رسد مشکلات دیگری هم داریم. مشکلات، پول بدون مدیریت و مدیریت بدون پول قطعا مشکل است، الان خود هلدینگ می خواهد تصمیم بگیرد و شنیده ام که در مورد استخدام بازیکن تصمیم می گیرند، ریشه ریاکاری و مشکلات همین است.

1754109

رضا رجبی در ادامه بیان کرد: اگر نکونام احساس می کند این اتفاق افتاده باید حرفش را بزند زیرا در پایان فصل مردم بهانه ای را نمی پذیرند. مدیریت باید بداند که اگر پول می آورد، پول ملت است، پول ملت است. پول مالیات و خیلی چیزهای دیگر. یک بار گفتم و باز هم می گویم. فنی باید در استقلال آموزش ببیند، اگر این اتفاق نیفتد بازیکن بی کیفیت جذب می شود.

رجبی درباره شرایط مدیریتی استقلال گفت: سمیعی با این همه پرونده حقوقی بلاتکلیف سرپرست مدیرعاملی استقلال شد. باید هر چه زودتر تکلیف هیئت مدیره و مدیرعامل مشخص شود و آنها با سرمربی تعامل داشته باشند. شنیده ام که خودشان بازیکن می گیرند و امیدوارم اینطور نشود چون دودش به چشم استقلالی ها می رود.

وی درباره حضور دروازه بان خارجی در استقلال گفت: می خواهم بدانم جذب دروازه بان خارجی سخت تر است یا حل مشکل حسینی، حسینی سال هاست که برای استقلال کار می کند همانطور که آقای قلعه نویی اعلام کردند. تلویزیون: ما به دنبال رفع مشکلات هستیم، حسینی سال ها کار کرده است. او برای این باشگاه زحمت کشیده و بهتر است مشکلش حل شود همانطور که قبلا هم گفتم حل مشکل احمد نوراللهی هم شرم آور است.

مجله اخبار فوتبال داخلی