رجب زاده: کادرفنی پرسپولیس بد گفت

رجب زاده در پاسخ به اینکه مشکلی از سوی پرسپولیسی ها وجود نداشت، گفت: اتفاقا یکی از کادرفنی پرسپولیس نیز در پایان بازی به دعوای خود پایان داد. تا حالا ندیده بودمش ولی حرف زشتی زد که توی اونها و شخصیت ما نیست.

سرمربی تیم پرسپولیس در پاسخ به اینکه هواداران وقت تلف کردند، گفت: وقت تلف کردیم؟ تا اینجای هفته بیست و چهارم، تیمی در مورد ما چیزی نگفته است، اما فکر می کنم علیرغم اینکه داوری خیلی خوب بود، همه چالش ها به خاطر یک سری تصمیمات داور اول، م. ابوالفضلی بود که به ما مربوط می شود. به ضرر و به ضرر پرسپولیس که همیشه برعکس بوده است.

وی سپس به خبرنگاری که گفته بود آقای ابوالفضلی داور بین المللی فوتبال ماست، پاسخ داد: اشتباه نمی کنند؟


سرویس خبر شماره: 1818095 |
16 فروردين 1401 ساعت 00:12 |
3,147 |

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمد رجب زاده پس از تساوی بدون گل مقابل پرسپولیس گفت: ما واقعاً در 20 دقیقه اول نتوانستیم آن شکلی را که می خواستیم بازی کنیم و 20 دقیقه ابتدایی پرسپولیس خیلی بهتر از ما بود، اما در ادامه بازی را در اختیار گرفتیم. بازی و بچه ها کاری را که ما گفتیم انجام دادند و خدا را شکر که خوب بود.

سرمربی هواداران گفت: در حالی که اعضای کادرفنی به سمت رختکن می رفتند، یکی از اعضای کادرفنی پرسپولیس به سمت رضا عنایتی رفت و به او فحاشی کرد.

سرمربی هواداران در پایان در پاسخ به این سوال که آیا این درگیری از سوی پرسپولیس بوده است، پاسخ داد: بله. داشتیم به رختکن می رفتیم که به دیدن آقای عنایتی آمد. من هرگز آنها را ندیده بودم و نمی شناختم.



مجله اخبار فوتبال داخلی