رحمان احمدی: وضعیت بیرانوند را با من مقایسه نکنید!


سرویس خبر شماره: 1845556
06 مهر 1401 ساعت 13:18 |
2.9 هزار |

0نقطه نظر

کی روش ریسک نمی کند، او دروازه بان اول ایران است

رحمان احمدی در ادامه صحبت های خود اینگونه بیان کرد: آنچه برای تیم ملی آمد آزمون بیرانوند، عابدزاده و حسینی در دو بازی دوستانه با اروگوئه و سنگال بود که در این شرایط دوست دارم پیام نیازمند محک زده شود، اگر این اتفاق بیفتد. این خیلی خوب است حداقل کی روش می توانست برای دقایقی در زمین این پیام را بفرستد تا بین دروازه بان هایش در شرایط مساوی برای جام جهانی تصمیم گیری کند اما در کل باید بگویم که همه دروازه بان های تیم ملی اکنون در شرایط خوبی هستند. و شواهد نشان می دهد که ایران با دروازه بان مشکلی ندارد.»



مجله اخبار فوتبال داخلی

احمدی در مقدماتی جام جهانی 2014 دروازه بان تیم ملی بود و عملکرد خوبی داشت. اما او در جام جهانی جای خود را به علیرضا حقیقی داد. این دروازه بان در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است بیرانوند از شرایطش رنج می برد، خاطرنشان کرد: این مقایسه اصلا درست نیست، شما خیلی چیزها را نمی دانید، بعد پشت صحنه اتفاقاتی افتاد که وحشتناک بود و من نمی دانم. می خواهم آنها را فاش کنم، به هر حال تمام شد، اما در عین حال می توانم بگویم که فردی که به آقای کی روش توصیه بدی کرده است، دیگر در تیم ملی نیست، شرایط الان اصلاً با شرایط فعلی قابل مقایسه نیست. زمان و با توجه به اینکه بیرانوند در جام جهانی قبلی حضور داشت و خوب کار کرد، فکر می کنم کی روش از حضور او در دروازه قطر سود خواهد برد، اما دروازه بان های خوب دیگری هم داریم که از آمادگی بدنی و آمادگی خوبی برخوردار هستند.

دروازه بان سابق ایران که رکورد حضور در جام جهانی 2014 را نیز در اختیار دارد، در پاسخ به این سوال که آیا این عملکرد قدرتمند حسینی جایگاه بیرانوند را در دروازه تیم ملی به خطر می اندازد، گفت: بعید می دانم چنین اتفاقی بیفتد. ” . من با کی روش کار کردم و می دانم که او در جام جهانی چنین ریسکی نخواهد کرد. بعید است دروازه بانی بدون تجربه بین المللی را بر بیرانوند ترجیح دهد. البته سیدحسین حسینی اصلا دروازه بان ضعیفی نیست اما معتقدم اولین دروازه بان ما در جام جهانی مثل مسابقات 4 سال پیش بیرانوند خواهد بود.

رحمان احمدی، دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال که با کارلوس کی روش کار می کرد اما معتقد است علیرضا بیرانوند همچنان اولین شانس برای حضور در دروازه تیم ملی است. وی در گفت وگو با خبرنگار “مجله اخبار فوتبال”، صحبت خود را با اشاره به عملکرد خوب حسینی مقابل سنگال آغاز کرد: در بازی دیروز تیم ما خیلی خوب بازی نکرد و با توجه به تغییرات ایجاد شده، عده ای با ترس بازی کردند. با این حال سید حسین حسینی روز خوبی را سپری کرد، او کاملا آرام رفت و با اعتماد به نفس کار کرد، به او تبریک می گویم چون نشان داد در شرایط فعلی پخته و خوب است.»

دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال مدعی است که کی روش با وجود عملکرد قدرتمند حسینی ریسک نمی کند و به بیرانوند فرصت بازی نمی دهد.

رحمان احمدی: وضعیت بیرانوند را با من مقایسه نکنید!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عملکرد خوب سیدحسین حسینی در دیدار روز گذشته تیم ملی مقابل سنگال مورد تمجید بسیاری از کارشناسان فوتبال قرار گرفت. در این زمینه حتی گمانه زنی های زیادی مبنی بر اعتماد کی روش به حسینی در جام جهانی مطرح شده است.