رحمان رضایی: طارمی می توانست نقش مهمی داشته باشد


سرویس خبر شماره: 1816651 |
04 فروردين 1401 ساعت 20:05 |
6,509 امتیاز خبر|

0نظرات

ما واقعا بد بازی کردیم

وی گفت: متاسفانه از نقاط ضعف کره استفاده نکردیم و واقعا بد بازی کردیم. در هر توپی که می گرفتیم سه چهار بار بیشتر نمی توانستیم خودمان را پیدا کنیم. ما در این بازی نه پاس دادیم و نه حرکت کردیم.

مدافع اسبق تیم ملی در پایان گفت: بازی ها و نحوه برگزاری در این دیدار ضعیف بود. تیم ما خیلی بلند بود و در بیشتر دقایق مسابقه از 50 متر گذشت. در ضربه ای که سون زد و به اشتباه گل زد، توپ را گرفت، دریبل زد، برگشت، سه بار دیگر توپ را لمس کرد، سپس شوت کرد. فاصله هافبک و دفاع ما در این بازی خیلی زیاد بود و نتوانستیم فضاها را به خوبی پوشش دهیم. در گل دوم هم همین اتفاق افتاد. او تقریباً در هر موقعیتی که ایجاد می کرد از این خلأ استفاده می کرد و می توانست خطر ایجاد کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

رضایی درباره اینکه در پست های تخصصی خود از بازیکنان استفاده نمی کند، توضیح داد: این مشکل صددرصد به ما آسیب زد. هم مدافع چپ و هم مدافع راست ما خیلی ثابت بازی کردند و توپ و توپ ضعیفی داشتیم. وقتی چهار بازیکن را پشت سر می گذاریم، حداقل باید توپ را کمی روان تر کنیم. این باعث شد نتوانیم از روی خط تماس خوب حمله کنیم. ما فقط در نیمه اول قلی زاده را داشتیم که توپ را به او بدهد تا بتواند از خلاقیتش استفاده کند.

وی ادامه داد: فکر می کنم یکی از مشکلات بزرگ تیم ملی در این دیدار غیبت 4-5 بازیکن بود. در 90 دقیقه ندیدم که یک بازیکن تیم بتواند مکمل خود را برای رد و بدل کردن دو توپ و کار ترکیبی پیدا کند و قطعا حضور طارمی در این دیدار می توانست بسیار موثر باشد. حداقل در خط حمله می توانست تیم حریف را اذیت کند و از سرعت خود استفاده کند. اگر دقت کرده باشید در نیمه دوم تیم کره خیلی جلو رفت و دلیلش هم این بود که بازیکن سریعی در خط حمله نداشتیم که بتواند پاس خوبی بدهد. اگر بازیکنی مثل طارمی حضور داشت قطعا به این سطح نمی رسید. مهدی طارمی می توانست نقش بسزایی داشته باشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اولین شکست تیم ملی با مدیریت دراگان اسکوچیچ امروز مقابل کره جنوبی رقم خورد. رحمان رضایی مدافع سابق تیم ملی در گفت و گو با برنامه نوروزی فوتبال درباره عملکرد شاگردان اسکوچیچ در این دیدار گفت: مردم، تماشاگران و اکثر کارشناسان از عملکرد تیم راضی نبودند. تیم ملی در بازی امروز به دلیل اینکه از نظر نوع بازی و مالکیت توپ، سیستم بازی و ایجاد خطر روی دروازه حریف عملکرد ضعیفی داشتیم.

رحمان رضایی می گوید غیبت مهدی طارمی در بازی تیم ملی ایران مقابل کره باعث شده تا کره تهاجمی تری بازی کند.