رحمتی: آقای نبی! کی روش با کدام مربیان هماهنگ کرده است؟

وی افزود: همانطور که می دانید مربی و بازیکنان ملوان گفته اند شرایط عادی است. حالا که آن روز بازی کنسل شد، باید 24 ساعت بعد بازی می شد. خیلی جالب بود که 24 ساعت آینده منتظر نمی ماندند تا ببینند شرایط آب و هوایی چگونه است. بازی کنسل شده است. زمانی که من سرمربی پدیده بودم، هفته دوم دیدار تیم های پدیده و پیکان در تهران بود و باران شدیدی در تهران می بارید. با اصرار آقا مهدی بازی برگزار شد اما در دقیقه 15 بازی لغو شد و روز بعد بازی ادامه پیدا کرد. با توجه به تاکید آقای مهدی مسابقه باید برگزار شود.

سرمربی آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از بازی با ملوان از مسئولان لیگ و فدراسیون انتقاد کرد.

رحمتی: آقای نبی!  کی روش با کدام مربیان هماهنگ کرده است؟

رحمتی که از این اتفاقات ناراحت به نظر می رسید، صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: اما نمی دانم این قانون برای یک سری تیم های خاص است یا فقط برای ماست که باید این شرایط را بگذرانیم. آقا مهدی با من تماس گرفت و به من گفت اگر بازیکنان فولاد مقابل تیم ملی بازی کنند، بازی آن تیم مقابل ملوان قبل از بازی ما با ملوان برگزار می شود. اما دیدید که بازیکنان فولاد در 20 روزی که مسابقات قهرمانی تعطیل شده بود، این مسابقه به هم ریخته بود. شاید این بازی بتواند تاثیر مستقیمی روی دعوای فردای ما و ملوان داشته باشد. اتفاقاتی که در این بازی افتاد قطعا روی بازی فردا هم تاثیرگذار خواهد بود.

رحمتی درخواستی از رئیس فدراسیون داشت و گفت: از آقای تاج خواهش می کنم وارد این موضوع شود. آنها به فدراسیون آمدند تا یک تغییر اساسی ایجاد کنند و باید همه این مسائل را در نظر بگیرند. آقای مهدی جواب سوال من را نداد و از آقای کیشوری فرد می خواهم که به عنوان رئیس سازمان لیگ بیاید و به ما توضیح دهد که چرا این اتفاق در فوتبال می افتد و همه قوانین مطابق میل آقای آقای است. مهدی. و همکارانش و آنچه او فکر می کند باید اتفاق بیفتد


سرویس خبر شماره: 1845848
08 مهر 1401 ساعت 16:12 |
3.8K امتیاز خبر|

4نقطه نظر

قانون برای یک سری از تیم های خاص است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی رحمتی سرمربی آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از بازی تیمش با ملوان این شرکت و در ابتدا در جمع خبرنگاران گفت: ده روز پیش در آنجا مصاحبه ای انجام دادم و توضیح خواستم. در مجموعه ای از رویدادهای هفته ششم. جایی که بازی ملوان و فولاد به دلیل بدی آب و هوا لغو شد. من از آقای سهیل مهدی سوالی پرسیدم که با خنده و شوخی جواب داد و اعتنا نکرد. به عنوان یک باشگاه لیگ برتری که هزینه می کنیم، وقت می گذاریم و هوادار داریم باید جواب قانع کننده ای به ما بدهند و مشخص کنند که چرا بازی فولاد و ملوان لغو شده است.

وی ادامه داد: بعد از اینکه بازی را برگزار نکردند از آقای کی روش عذرخواهی کردند و گفتند او برنامه ریزی کرده است اما همه ما از آن خبر نداریم. صبح امروز آقای نبی در برنامه زنده گفت که آقای کی روش با همه مدیران لیگ برتر و باشگاه ها صحبت کرده است. من هم یکی از سرمربیان لیگ برتر هستم و با من صحبتی نشده است. حتی هیچ مکاتبه ای با باشگاه وجود نداشت. شاید این موضوع با بقیه همکاران مطرح شده باشد. آقای نبی این گفتگو را انجام دادند اما چنین چیزی نشد. ما در سال های قبل تیم ملی داشتیم و سرمربیان مختلفی هم حضور داشتند اما این اتفاق نیفتاد.

سرمربی آلومینیوم درباره بازی با ملوان گفت: بعد از بازی مقابل سپاهان به بازیکنان استراحت کوتاهی دادیم و تمرین را آغاز کردیم. دو بازی تدارکاتی برگزار کردیم که بچه ها خیلی خوب تلاش کردند و تمرین کردند. ما همه جوانب بازی فردا را توضیح داده ایم و بازیکنان متوجه شده اند. تیم ملوان هم خیلی خوب و پرطرفدار است و بازی سختی داریم اما با تلاش بچه ها اولین برد را در خانه جشن می گیریم.



مجله اخبار فوتبال داخلی