رحمتی: اشتباه نکنید، گروه ایرانی ساده نیست


سرویس خبر شماره: 2051403
7 جولای 1403 در 4:45 ب.ظ.
27.8K امتیاز خبر|

34نقطه نظر

قطر قهرمان آسیاست و دست کمی از کره و ژاپن ندارد

دروازه بان سابق تیم ملی معتقد است ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی در گروه سختی قرار دارد.

رحمتی: اشتباه نکنید، گروه ایرانی ساده نیست

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سیدمهدی رحمتی به عنوان یکی از باتجربه ترین دروازه بانان تاریخ فوتبال ایران که چند سالی وارد عرصه مربیگری شد، معتقد است که تساوی ایران در مقدماتی جام جهانی نیست. آسان

رحمتی در خصوص قرعه کشی تیم ملی فوتبال ایران در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی گفت: در مورد نظر سایر کارشناسان عزیز و محترم فکر می کنم قرعه کشی سرنوشت تیم ملی اصلا آسان و ساده نیست. . . امروز در فوتبال تیم های آسان و ساده نداریم و همه کشورها برای فوتبال خود برنامه دارند.

وی افزود: در آخرین دوره جام ملت های آسیا همه فکر می کردند چون تیم ملی ژاپن را برد تمام شد اما دیدید که قطر ملی پوشان را شکست داد و قهرمان شد. تیم ملی قطر امروز دست کمی از کره و ژاپن ندارد و از نظر تجهیزات و امکانات و همچنین از نظر استعداد یکی از بهترین تیم های فوتبال آسیا محسوب می شود.

2046811

سرمربی فصل های گذشته پدیده، آلومینیوم و نساجی خاطرنشان کرد: درست است که تیم ملی فوتبال ایران همیشه یکی از بهترین تیم های فوتبال آسیا بوده و مدعی محسوب می شود، اما هرگز نباید گروه ملی را گرفت. به حساب آوردن. آسان امروز تیم های فوتبال دسته دوم آسیا در سال های اخیر مراحل آماده سازی را پشت سر گذاشته اند و به عنوان مدعی مطرح می شوند.

رحمتی خاطرنشان کرد: تیم هایی مانند عراق، سوریه، امارات و بسیاری از تیم های دیگر حریفان اصلی خود را در جام ملت های آسیا غافلگیر کردند که نشان می دهد باید رقبا را جدی گرفت. البته با شناختی که از آقای قلعه نویی و همکارانش دارم مطمئن هستیم که این تیم می تواند به عنوان یکی از تیم های رقیب به جام جهانی راه پیدا کند. این تیم این پتانسیل را دارد که حتی به عنوان یکی از بهترین و غافلگیرکننده ترین تیم ها وارد جام جهانی شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی