رحمتی: اگر بیرانوند اخراج نمی شد ما برنده بودیم

*ارائه VAR اجباری تر از نان شب است
آوردن تکنولوژی کمک داور ویدیویی به لیگ برتر؟ وجود VAR در فوتبال ما از نان شب اجباری تر است. هر چه جلوتر می رویم این سوال حساس تر می شود و اتفاقات بیشتر می شود. من به عنوان داور در بازی های اخیر چیز زیادی از دست نداده ام. امروز در حالی که آقای گل محمدی می گفت (فخرالدینی) در سه چهار متری آفساید بود، بدانید در بازی هواداران در دو متری محوطه جریمه بازیکن حریف قربانی خطا شد و داور پنالتی اعلام کرد. در بازی مقابل فولاد دچار آفساید شدیم و سه امتیاز را از دست دادیم. ما چیز زیادی از دست نداده ایم. قطعا تیم های دیگر هم از داوری آسیب دیده اند. اما اکنون این اصلی ترین و مهمترین کاری است که فدراسیون باید برای کمک به جامعه داوری انجام دهد. اشتباهات بخشی از فوتبال است و بازیکنان من هم مرتکب آن می شوند. اما در حال حاضر چیزی که به فوتبال ما کمک می کند تا داوران را راحت کند بحث VAR است.

1797301

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال آلومینیوم موفق شد در ورزشگاه آزادی و در حضور هواداران قرمزپوش به تساوی ارزشمند مقابل پرسپولیس دست یابد. البته پس از اخراج بیرانوند در دقایق پایانی نیمه اول، اراکی با یک پاس گل دیگر نزدیک به 50 دقیقه بازی کرد.


سرویس خبر شماره: 1868056
12 فوریه 1401 ساعت 18:30
6.8K |

2نقطه نظر

وجود VAR در فوتبال ما اجباری تر از نان شب است

* با تشکر از طرفداران آلومینیوم
می خواهم از هواداران خوب آلومینیوم که امروز از اراک به تهران آمدند و در کنار ما بودند و تیم را حمایت کردند تشکر کنم. انشاالله بتوانیم در بازی های بعدی نتایج خوبی کسب کنیم و پای حرکات این هواداران عزیز باشیم. دست تک تک آنها را می بوسم و باز هم از آنها تشکر می کنم که همیشه از ما حمایت کردند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* به لطف منصوریان دست نخورده بود
باز هم می گویم که من هنوز صحنه را ندیده ام، چه اتفاقی افتاده است، اما به آقای منصوریان تبریک می گویم که تحت تأثیر جو و اعتراضات قرار نگرفته و بازی از دستش در نیامده است. شاید اگر شخص دیگری بود تحت تاثیر این صحنه (اخراج بیرانوند) مسیر نیمه دوم را به کلی تغییر می داد. اما آنچه در حال حاضر در فوتبال ما نیاز داریم VAR است و من از مسئولان می‌خواهم که این فناوری را بدون توجه به هر اتفاقی به فوتبال بیاورند، زیرا اکنون تنها خوشحالی برای افرادی که در سکوها یا در خانه نشسته‌اند همین است.

* اگر بیرانوند اخراج نمی شد ما برنده بودیم
راستی در نیمه دوم و 20 دقیقه مانده به پایان بازی کاملا شکست خوردیم و نتوانستیم فشار لازم را روی دروازه پرسپولیس بیاوریم. به هر حال، تیم بسیار بزرگی با بازیکنان خوب و کادرفنی خوب است. به آنها می گویم نگران نباشند. به بازیکنان تیمم هم خسته نباشید می گویم. اما فکر می‌کنم اگر یازده بر یازده بازی می‌کردیم، قطعا تیم ما برنده این مسابقه می‌شد.

مهدی رحمتی، سرمربی آلومینیوم می گوید در نیمه دوم و در فاصله 20 دقیقه مانده به پایان بازی عملا بازی را باختیم.

رحمتی: اگر بیرانوند اخراج نمی شد ما برنده بودیم

* به بازیکنان تک اخطار گفتم مراقب باشند اخراج نشوند
قادر به ایجاد شرایط نیستید؟ طبیعی است. وقتی در فوتبال یک تیم 10 نفره وجود دارد و تیم مقابل 11 نفره می ماند، در واقع انگیزه تیم 10 نفره افزایش می یابد. به هر حال تیم مقابل پرسپولیس از حمایت هواداران خود برخوردار بود. نمی دانم چون می گفتند قبل از صحنه بیرانوند در آفساید است، در بین دو نیمه تنها اخطار به بازیکنان اخطار شد که مراقب باشند و اخطار دوم را دریافت نکنند. این ما را محتاط و محتاط تر کرد و فکر می کنم انگیزه پرسپولیس برای ماندن در صدر جدول رده بندی مانع از ایجاد موقعیت های زیادی شد.

* بازی تحت تاثیر این اخراج قرار گرفت
خیلی خوب کار کردیم، نگذاشتیم بازی تیم پرسپولیس شکل بگیرد. قبل از اخراج بیرانوند صحنه آفساید بودن توپ را ندیدم، اما شرایطی وجود داشت که بازی تحت تاثیر آن اخراج قرار گرفت. نیمه دوم را خوب شروع نکردیم. در ادامه با هر تعویضی که انجام می دادیم، قصد داشتیم شرایط را به نفع خود تغییر دهیم، اما این اتفاق نیفتاد که شاید تقصیر من بود.

1797302

سید مهدی رحمتی سرمربی آلومینیوم در نشست خبری پس از بازی گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم. تا زمانی که تیم پرسپولیس با 11 بازیکن بازی می کرد، هدف ما مشخص بود. ما از هفته گذشته روی آن کار کرده ایم. بچه های ما هم از نظر روحی برای این بازی آماده بودند.