رحمتی دوست خوب من است اما سرمربی ذوب آهن نیست، من از محمد ربیعی به عنوان برادرش حمایت می کنم.



مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با اعلام حمایت قاطع از سرمربی فعلی این تیم به خبرروزشی گفت: من مانند یک برادر از محمد ربیعی حمایت می کنم.

به گزارش امروز خبروزی، در فضای مجازی شایعاتی مبنی بر انتخاب مهدی رحمتی برای هدایت ذوب آهن اصفهان به گوش می رسد و این باشگاه اصفهانی در پی مشکلاتی که برای محمد ربیعی وی به وجود آمده، به فکر جذب رحمتی به عنوان سرمربی است. شایعه مذاکره مهدی رحمتی و خبروزی را تکذیب کرد.

نیما نکیسا، مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در گفتگو با خبرروزشی اظهار داشت: محمد ربیعی یک فصل دیگر با ذوب آهن قرارداد دارد و به همکاری با او ادامه می دهیم. من برادرانه از محمد ربیعی حمایت می کنم و به او اعتماد دارم و از نظر فنی و اخلاقی به او ایمان دارم.

مدیرعامل ذوب آهن تاکید کرد: مهدی رحمتی دوست خوب من است و رابطه خوبی با او دارم اما او در حال حاضر سرمربی ذوب آهن نیست زیرا سرمربی داریم و از همکاری با او راضی هستیم.

نیما نکیسا ادامه داد: محمد ربیعی قویتر از فصل قبل به کار خود ادامه می دهد و من هم مثل فصل گذشته پشتیبان برادرانه او هستم. محمد ربیعی فصل گذشته با بودجه ای که حتی با تیم چهاردهم لیگ برتر هم قابل مقایسه نیست با ذوب آهن به مقام پنجمی لیگ برتر دست یافت. ما یکی از ارزان ترین تیم های لیگ برتر بودیم اما با درایت محمد ربیعی و تلاش کل تیم از مدیریت و کادرفنی باشگاه گرفته تا اعضای کادر فنی، بازیکنان، مدیران کادرفنی و با تشکر به کارگران و عوامل تیم و باشگاه به رتبه پنجم ارزشمندی رسیدیم و منطقی نیست با این نتیجه درخشان به دنبال تغییر در کادر فنی باشیم. او یک فصل قبل از پیوستن به ذوب آهن با مس رفسنجان پنجمی لیگ برتر بود و پیشرفتش نشان می دهد اگر ابزار داشته باشد می تواند نتایج بهتری بگیرد.

مدیرعامل ذوب آهن در خاتمه گفت: محمد ربیعی یکی از سالم ترین مربیان فوتبال ماست. من در ذوب آهن با او کار کردم و کوچکترین انحرافی در مسائل فنی، اخلاقی، مالی و حرفه ای از این مربی ندیدم. من به اندازه خودم در فوتبال ایران تجربه دارم و خوب و بد را تشخیص می دهم. گروه ذوب آهن گروهی بدون مرز است و با هم می خواهیم موفق شویم.

در این رابطه؛ آیا مربی استقلالی ها انتخاب اصلی مدیرعامل پرسپولیس است؟



سرویس داخلی اخبار فوتبال