رحمتی: همه تیم های لیگ برتری در حال رقابت هستند

وی درباره شرایط آلومینیوم میزبانی در هفته اول لیگ برتر توضیح داد: با صحبت هایی که با آقای رجائیان داشتم، ایشان پیگیر و سرکار هستند. به ما گفتند ورزشگاه به بازی اول می رسد و انشالله می شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

رحمتی سپس در خصوص دوقطبی شدن لیگ و هزینه های بالای برخی تیم ها گفت: پارسال هم شرایط به همین منوال بود و همین اتفاقات افتاد. 6 تیم بالای جدول هزینه زیادی کرده بودند و بقیه تیم ها نسبت متعادلی داشتند. نظر من این است که بازی آسانی وجود ندارد و همه بازی ها سخت هستند. امسال تیم ما از نظر بازیکن بسیار خوب و جوان شده است. از این بازیکنانی که به تیم اضافه شدند قدردانی می کنم. همه بازی ها سخت است و سعی می کنیم از ابتدا مقابل همه تیم ها قوی و قوی ظاهر شویم.

با اعلام مهدی رحمتی دو بازیکن خارجی به زودی به آلومینیوم خواهند پیوست.

سرمربی آلومینیوم در پایان این دیدار در تشریح شرایط تیمش گفت: خدا را شکر از روزی که برنامه را به باشگاه دادیم طبق همان برنامه 6 هفته ای کار می کنیم و امروز یک دیدار دوستانه داشتیم. بازی با خیبر از آقای کمالوند، تیم و مجموعه شان تشکر می کنم که زحمت را پذیرفتند و به اینجا آمدند. فردا به تهران می رویم و چهار بازی متوالی را در تهران انجام می دهیم. شرایط خوبی داریم و همه بچه ها با جان و دل تمرین می کنند. انشاالله سعی می کنیم قبل از شروع بازی ها به شرایط ایده آل برسیم.

سرمربی آلومینیوم در پاسخ به اینکه این تیم به تساوی متوازن رسید، گفت: می توانید بگویید تیمی در فوتبال ایران وجود دارد که در جریان نباشد؟

رحمتی درباره جایگاه این بازیکنان گفت: هم مهاجم هستند و هم وینگر. آنها چند منظوره هستند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آلومینیوم اراک که در هفته اول لیگ برتر میزبان هوادار است، امروز در دیداری تدارکاتی مقابل خیبر خرم آباد قرار گرفت تا مهدی رحمتی در فاصله دو هفته مانده به شروع لیگ برتر شاگردانش را محک بزند.


سرویس خبر شماره: 1835323
04 اوت 1401 در 00:25
913 امتیاز خبر

2نقطه نظر

ما می خواهیم از ابتدا قوی باشیم.

وی در خصوص خبر جذب بازیکن کلمبیایی گفت: شایعات زیادی وجود دارد. از بیش از 10 بازیکن خواستیم ویزای خود را انجام دهند و بیایند تا وقت را تلف نکنیم و به نتیجه برسیم. ابتدا نامه ها را نوشتیم اما شرایط ویزای دو بازیکن مورد نظر ما هنوز آماده نشده است. انشالله به زودی این اتفاق می افتد و در 3-4 روز آینده دو بازیکن مد نظر ما اضافه خواهند شد.