رحیمی: هوادر در نقل و انتقالات پول هدر نمی دهد


سرویس خبر شماره: 1832515
Jul 16, 1401 @ 5:48 ب.ظ
1.5 هزار |

0نقطه نظر

رحیمی مدیرعامل باشگاه هوادر در اولین مصاحبه رسمی خود به سوالات مختلفی پاسخ داد.

مدیرعامل باشگاه هوادار در پایان افزود: در پایان جا دارد از زحمات تمامی بازیکنان و کادر فنی در فصل گذشته تشکر کرده و برای آنها آرزوی موفقیت داشته باشیم و در اولین فرصت قدردانی کنیم. با تشکر مالی تکمیل شود. انشاالله در فصل پیش رو با درایت ساکت الهامی، کادر فنی، بازیکنان با غیرت و در کل تمامی اعضای باشگاه به ویژه سید ایمان میری عزیز و محترم هانی قنبرنیا از حمایت، حمایت و اعتماد ایشان. در من و محمد محمد اسماعیلی عزیز که همیشه به عنوان یک برادر در کنار ماست و سایر زحمتکشان گروه نسبت به فصل گذشته تیم قابل اعتمادتری شده اند و هدف نهایی این است که روند صعودی خود را با یکدیگر ادامه دهیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمدجواد رحیمی در اولین مصاحبه خود با رسانه رسمی کانون هواداران، عملکرد این تیم در فصل نقل و انتقالات را منطقی توصیف کرد و افزود: سیاست مدیریت باشگاه در این ورزشگاه با توجه به تجربه ای که دارد، اجتناب از عجولانه و احساسی است و هرگز شاهد جذب بازیکنان با اعداد غیرمنطقی و ریخت و پاش های این چنینی در کانون هواداران نخواهید بود و هدف ما حفظ فرم اولیه بازیکنان فصل گذشته خود است که به دنبال سرمربی جدید هستند. و سپس بازیکنان باکیفیت بیاورند که به گفته آقای ساکت الهامی این در حد بودجه مجموعه است.

مدیرعامل باشگاه هوادر در ادامه به برگزاری اردوی ده روزه برون مرزی به درخواست ساکت الهامی و از هفته آینده اشاره کرد و افزود: زمانی که سرمربی ما به ترکیه سفر می کند و جلسات تدارکاتی متعددی با باشگاه های لیگ برتری ایران ترکیه برگزار می کند. و قطر و… در این کشور مطرح کردند، بلافاصله مدیریت تصمیم گرفت مقدمات اردوی ده روزه خارجی را آماده کند. البته از ابتدا موافقت خود را برای برگزاری اردو در ترکیه منوط به لغو سفر آقای الهامی به آلمان برای شرکت در کنگره سالانه مربیان کردیم، زیرا سفر شش روزه ایشان می تواند برنامه تمرینی آنها را با مشکل مواجه کند. و با وجود دعوتنامه رسمی بلیط هواپیما تهیه کرده بودند، سوال را پذیرفتند.

مدیرعامل کانون هواداران ورود عجولانه به بازار نقل و انتقالات باشگاه های خصوصی را غیرعاقلانه دانست و ادامه داد: باشگاه های دولتی و صنعتی که با بودجه دولتی زندگی می کنند، اکنون با صرف مبالغ هنگفتی مشغول جذب بازیکنان مورد نظر خود هستند. با این حال هوادار در سیاست های کلان خود به انضباط مالی و شفافیت توجه زیادی داشته است و می بینید که به آرامی، مستمر و بدون هیاهو، بازیکنان جدیدی جذب و به فهرست بازیکنان اضافه می شوند.

محمدجواد رحیمی که یکی از بازیکنان سابق فوتبال ایران است و در باشگاه هایی مانند مس، پارس جنوبی، پاس، سایپا و … فعالیت داشته است، از هفته گذشته و قبل از آن، تمرینات هواداری را با بیست و شش بازیکن قراردادی این گروه آغاز کرد. وی موفقیت زیر نظر ساکت الهامی را بیش از بسیاری از باشگاه های لیگ برتری موضوعی بسیار مهم خواند و در این خصوص گفت: نکته ای که در این مجموعه مورد توجه ویژه قرار می گیرد این است که شرایط تیم ما به تدریج مساعدتر می شود و می توانید ببینید ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه در کنار هم قرار گرفته اند که تخصص سرمربی باتجربه ماست.