رختکن ریکاردو ساپینتو و استقلال آرامتر از همیشه بود


سرویس خبر شماره: 1941518
12 ژوئن 1402 ساعت 12:33 |
2.7 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

ریکاردو ساپینتو پس از گفتن این سخنان، اقامتگاه استقلال را با آرامش کامل ترک کرد تا به همراه راننده خود به هتل برود و برای بازگشت به پرتغال آماده شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

آنقدر خبر بد درباره رختکن استقلال پس از از دست دادن جام قهرمانی، که باشگاه استقلال دیروز مجبور به واکنش شد.

رختکن ریکاردو ساپینتو و استقلال آرامتر از همیشه بود

ریکاردو ساپینتو که در شروع وقت اضافه دوم توسط ماموران امنیتی به رختکن برده شد. وی در پایان با ورود بازیکنان به رختکن با هر یک از آنها دست داد. دقایقی بعد از ابراز ناراحتی بازیکنان، او همه را دور هم جمع کرد و به گفته یکی از بازیکنان خطاب به آنها گفت: از تک تک شما و همه اعضای تیم تشکر می کنم. از نظر فنی فصل سخت و خوبی را با هم داشتیم. ما شایسته قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی بودیم، اما نشد. بهت میگم خسته نباشی من به تک تک شما افتخار می کنم و همه در این شرایط سخت برای تیم تمام تلاش خود را کرده اید و از این بابت از شما تشکر می کنم. آینده حرفه ای من در استقلال نامشخص است و موضوع مهمی نیست. ما می‌توانیم در آینده در تماس باشیم و اگر در کنارت نباشم، همچنان برایت بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باشگاه استقلال در خصوص اطلاعات منتشر شده در خصوص رختکن تیم استقلال پس از بازی با پرسپولیس، بیانیه ای 4 بند منتشر کرد. رختکن استقلال بعد از بازی پست گذاشت که اساساً نادرست است و صحت ندارد.