رد شدن گل امباپه به دلیل سایز کفش مندز (عکس)

در صحنه ای که منجر به گل مردود پی اس جی شد، نونو مندز سعی کرد از تله آفساید بایرن فرار کند و ظاهراً موفق به انجام این کار شد، اما بررسی دقیق VAR نشان داد که او در کار خود موفق نبوده است. به این ترتیب آفساید بازیکن پاریسی که امباپه را در نقش پاسور در موقعیت گلزنی قرار داده بود اعلام شد تا ماموریت برگشت سریع میزبان مختل شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پاری سن ژرمن در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ با یک گل شکست خورد. پس از قبول اشتباه نیمه دوم توسط جیانلوئیجی دوناروما، تیم چندین تلاش جدی برای تساوی انجام داد، اما هیچ کدام موفق نبودند.

بزرگترین خطر برای پاریسی ها را روی دروازه بایرن دیدیم تا در دقیقه 83 به تساوی برسد. جایی که کیلیان امباپه دقایقی پس از ورود به زمین توانست دروازه حریف را باز کند اما خوشحالی او چند لحظه طول کشید و به سرعت جای خود را به پشیمانی و اعتراض داد.

امباپه نزدیک بود گل تساوی پاریس را مقابل بایرن به ثمر برساند اما یک آفساید میلی متری مانع از آن شد.

رد شدن گل امباپه به دلیل سایز کفش مندز (عکس)

در عکس های لحظه آفساید به وضوح می توان دید که قسمت کوچکی از استوک مندز از بازیکن حریف جلوتر است و همین ریزه کاری کافی بود تا داور راضی به گل نشدن شود و ستاره فرانسوی پاریسی ها با یکی از بازی های فوتبالی. بزرگترین بدبختی های این فصل چند بار روبرو شده و موفق به گلزنی نشده است؟ تلاش های بعدی امباپه و یارانش به نتیجه نرسید و آنها با شکست 1-0 زمین را ترک کردند و باید در بازی برگشت مقابل حریف به دنبال جبران باشند.

0182018
0182019
1802020



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1870489
26 فوریه 1401 ساعت 02:22 |
1.3K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

VAR دقیق میلیمتری برنامه پاریس را مختل می کند