رد شکایت ذوب از پرسپولیس و اسدبیگی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باشگاه ذوب آهن از تمدید قرارداد و ادامه همکاری با سینا اسدبیگی در 24 تیر 1401 خبر داد، اما روز 15 مرداد عکس این بازیکن با پیراهن پرسپولیس و امضای قرارداد با سرخپوشان. آزاد شد که همین موضوع در مورد شکایت باشگاه مبنی بر همراهی اصفهانی ها وجود دارد.

حالا پس از گذشت نیم فصل از رقابت های لیگ برتر، کمیته وضعیت اتحادیه به پرونده شکایت باشگاه ذوب آهن از پرسپولیس و سینا اسدبیگی رسیدگی و تصمیم خود را اعلام کرد.

باشگاه پرسپولیس و بازیکن این تیم در پرونده تشکیل شده از سوی ذوب آهن محروم نشدند.

رد شکایت ذوب از پرسپولیس و اسدبیگی

سایت فدراسیون فوتبال در این باره نوشت: در مورد شکایت باشگاه ذوب آهن از باشگاه پرسپولیس و سینا اسدبیگی، کمیته وضعیت بازیکنان با استناد به آیین نامه حاکم بر موضوع، مستندات بیان شده و دلایل فوق، به باشگاه ذوب آهن مراجعه کرد. شکایت سینا اسدبیگی برای جبران خسارت و رد صلاحیت رد شد. همچنین ادعای باشگاه ذوب آهن علیه باشگاه پرسپولیس مبنی بر مطالبه غرامت رد شد.

اسدبیگی که در هفته های اخیر به پرسپولیس پیوسته و گلی دیدنی را مقابل دروازه گهر سیرجان به ثمر رساند، حالا می تواند با آرامش بیشتری به کارش در جمع سرخ ها ادامه دهد و نباید غرامتی به ذوب آهن بدهد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1863417
17 ژانویه 1401 @ 15:30
27 هزار |

11نقطه نظر

مدیران ذوب آهن معتقد بودند که عکس برگه تمدید قرارداد اسدبیگی را در اختیار دارند و این بازیکن رضایت نامه خود را برای بازی در پرسپولیس دریافت نکرده و تخلف کرده است و به همین دلیل شکایت خود را به فدراسیون فوتبال ارائه کردند.