رد پیشنهاد ستاره پرتغالی: رئال کانسلو را نمی خواست!

این تصمیم سران رئال در حالی اتخاذ شده است که در هفته های اخیر بسیاری از رسانه های اسپانیایی از اصرار کارلو آنچلوتی برای جذب بازیکنان و تقویت این تیم به ویژه در خط دفاع و حمله خبر داده بودند، اما سران باشگاه همچنان موضع خود را حفظ کرده اند. جذب بازیکنان جدید آنها در پنجره زمستانی توقف کردند و حتی فرصت جذب کانسلو را رد کردند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1868452
15 فوریه 1401 @ 10:58 ق.ظ |
7.6 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، درگیری کانسلو و پپ گواردیولا در نهایت باعث شد تا او در نقل و انتقالات زمستانی از این باشگاه جدا شود و راهی بایرن مونیخ شود.
در حالی که کمتر کسی انتظار چنین اتفاقی را داشت، این بازیکن از مدیر برنامه های خود خواست تا هر چه زودتر او را از سیتی به باشگاه دیگری منتقل کند و حالا مشخص شده که قبل از توافق با بایرن، به چند باشگاه دیگر پیشنهاد داده شده است.
شبکه ABC اسپانیا گزارش داد که این ستاره پرتغالی علاقه زیادی به پیوستن به رئال مادرید داشت و مدیر برنامه هایش تلاش کرد تا با این باشگاه مذاکره کند اما در نهایت مدیران رئال به او اطلاع دادند که در ژانویه تصمیم برای جذب این بازیکن گرفته شده است. 2023 است و کانسلو در نهایت با قراردادی قرضی و بند خرید در پایان فصل به بایرن رفت.

1798115

ژائو کانسلو ستاره بایرن مونیخ پس از جدایی از منچسترسیتی مشتاق بازی برای رئال مادرید بود، اما باشگاه تمایلی به جذب او نداشت.

رد پیشنهاد ستاره پرتغالی: رئال کانسلو را نمی خواست!