رزاقیراد و فرصت ویژه ای که از دست داد

این سرمربی جوان و مهاجم سابق فوتبال ایران در دومین فصل سرمربیگری خود امیدوار بود بتواند از ابتدای مسابقات پارس جنوبی را به عنوان مدعی جدی صعود به لیگ برتر معرفی کند. با توجه به امکانات مناسبی که مدیریت باشگاه در اختیار رزاقی راد قرار داده بود، انتظار می رفت این تیم جنوبی بار دیگر جواز حضور در لیگ برتر را کسب کند، اما حالا پس از گذشت 16 هفته، نماینده استان بوشهر نسبتاً فاصله زیادی با این تیم دارد. بالای جدول

رزاقی راد و شاگردانش روز گذشته در هفته هفدهم لیگ برتر در آستارا به مصاف شاهداری رفتند و با توجه به تساوی بقیه شمس آذر می توانند با پیروزی در این بازی تعداد امتیازات خود را به عدد 29 برسانند و به رده دوم صعود کنند. این فرصت ایده آل برای بستن فاصله تا بالای جدول از دست آنها رفت.

حالا پارس جنوبی با صدر جدول و تیم سعید دخی 8 امتیاز اختلاف امتیاز دارد و بدون شک جبران این تعداد امتیاز در مسابقات بعدی کار سختی خواهد بود.


سرویس خبر شماره: 1862373
11 ژانویه 1401 @ 6:20 ب.ظ
2.4K |

0نقطه نظر

احتمال ایجاد تغییر روی نیمکت پارس جم

پارس جنوبی جم با پیروزی مقابل شهرداری آستارا می توانست به رده دوم جدول رده بندی صعود کند اما در این بازی در خارج از خانه نتیجه ضعیفی گرفت.

رزاقیراد و فرصت ویژه ای که از دست داد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پارس جنوبی به عنوان تیمی که 3 سال است در لیگ برتر حضور دارد، حالا برای سومین سال متوالی برای صعود به لیگ برتر می جنگد. پارسی‌ها که در دوره قبلی با سرمربیگری بهرام رضاییان و سرمربیگری مهدی تارتار به لیگ برتر رسیدند، همچنان رضاییان را به عنوان سرمربی باتجربه در اختیار دارند اما هدایت این تیم بر عهده ایمان رضاقی راد است.

رزاقی راد که در هفته های اخیر برکنار شده بود، می توانست با پیروزی مقابل شهرداری آستارا به این مشکلات پایان دهد اما حالا فرصت بزرگی را از دست داده و باید دید مسئولان باشگاه در مرحله دوم چه تصمیمی برای نیمکت او خواهند داشت. نیم فصل بهرام رضاییان از نیمه های سال گذشته همواره حامی سرمربی جوان خود بوده است اما با توجه به اینکه هدف پارس جنوبی در این فصل صعود به لیگ برتر است، شاید مجبور به انجام تغییراتی روی نیمکت تیمش شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی