رزاقی راد: مقابل تیم های رقیب عملکرد خوبی داشتیم


سرویس خبر شماره: 1845766
07 مهر 1401 ساعت 21:07 |
2.1 هزار |

1نقطه نظر

داور می توانست برای ما پنالتی بگیرد

وی درباره مقام هشتمی پارس جنوبی در 6 هفته اخیر گفت: پارسال که مدعی بودیم در این مرحله چهار امتیاز داشتیم اما الان 9 امتیاز داریم. سال گذشته پنجره تیم ما بسته بود و امسال با چهار مدعی روبرو شدیم. از خیبر امتیاز گرفتیم، مس بابک را بردیم و بازی با شمس آذر شیراز تیم ما را خراب کرد. مقابل سایپا مدعی به تساوی رسیدیم و برد بازی قبل خیلی برای ما خوب بود و امیدوارم به همین منوال ادامه دهیم.

ایمان رزاقی راد درباره این دیدار به خبرنگار ما گفت: بازی سختی بود از این نظر که عواقب باخت 5 بر صفر مقابل شمس آذر همچنان بر دوش ما بود و بعد از آن مقابل سایپا و چوکا به تساوی رسیدیم و به دنبال آن بودیم. برای یک برد.” بچه ها در نیمه اول بازی با فان پارس استرس داشتند و وقتی از روی نقطه پنالتی به گل رسیدیم بچه ها بیشتر عصبی شدند. نقاط ضعف حریف را بررسی کردیم و در نیمه دوم بهتر شدیم. دو بار از روی نقطه پنالتی گل زدیم و معتقدم داور نیمه اول برای ما پنالتی نگرفت وگرنه با تساوی به رختکن می رفتیم. ضربه بازیکن ما به مدافع حریف برخورد کرد و هند شد.

در ضربات پنالتی این هفته لیگ آزادگان این شاگردان راد ایمان رزاقی بودند که پیروز شدند.

رزاقی راد: مقابل تیم های رقیب عملکرد خوبی داشتیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پارس جنوبی جم با نتیجه 2 بر یک مقابل فان پارس به پیروزی رسید و هر سه گل این دیدار از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

رزاقی راد در پایان درباره دیدار پیش رو با خلیج فارس ماهشهر افزود: همه مسابقات سخت است. امسال به غیر از امید وحدت که مشکل داشت و پنجره اش بسته شد، شرایط سایر تیم ها خوب است و بازیکنان با انگیزه هستند، به خصوص بازیکنان حاشیه خلیج فارس که از لیگ 2 به لیگ یک رفتند این هفته ادامه خواهیم داد. آموزش بر اساس برخورد با خلیج فارس.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی پارس جنوبی جم درباره قضاوت داور در هفته های اخیر گفت: مشکل خاصی ندیدم. فقط در بازی با چوکا یک پنالتی برای بازیکن ما مرتضی آقاخانی اتفاق افتاد و در آن مسابقه هم یک پنالتی نداشتیم. در برنامه آقای پوربخش نصف بازی های ما را به لطف خدا نشان می دهند! نمی دانم مشکل از رسانه های ماست یا آنها؟

وی در مورد قضاوت داور ادامه داد: در مجموع سه پنالتی درست بود و داور قضاوت خوبی داشت اما همانطور که گفتم می توانست برای ما پنالتی بگیرد.