رسالت بزرگ آقاساکت برای نوشتن تاریخ!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بلافاصله پس از باخت روز جمعه مقابل پیکان، هواداران روز شنبه با ترکیبی از بازیکنان جوان خود دیداری دوستانه مقابل پرسپولیس برگزار کردند و سپس به استخر رفتند تا برای مهم ترین بازی ها آماده شوند. فصل

ساکت الهامی که در سال های فعالیت خود به عنوان سرمربی هواداران رکوردهای جالبی را به نام خود ثبت کرده است، برای اولین بار در تاریخ خود موفق شد تهرانی های بنفهایی را با تجربه شیرین پیروزی مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران آشنا کند.


سرویس خبر شماره: 1899953
20 آوریل 1402 در 00:37
695 امتیاز خبر

0نقطه نظر

کسب اولین امتیاز تاریخ این تیم تهرانی مقابل استقلال شاید یک ماموریت جدید و یک الهام خاموش دیگر در بین هوادارانی باشد که در فاصله پنج هفته مانده به پایان رقابت ها یک قدم به هدف ایده آل و ابتدایی خود یعنی رسیدن به این رقابت ها نزدیکتر شده اند. رتبه تک رقمی در جدول امتیازات

هوادر فصل گذشته مقابل ماهشهر لیگ دومی خلیج فارس و مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در فصل جاری، ساکت الهامی هوادار مدل می تواند با پیروزی خارج از خانه مقابل استقلالی باورنکردنی ملاثانی در اهواز برای اولین بار به نیمه نهایی جام حذفی راه پیدا کند و شاید در مقابل تساوی مساعد با ایجاد ناراحتی در فصل چهارم زندگی اش و در فصل دوم لیگ برتر به مهم ترین فینال فوتبال ایران می رسید که شاید آرزوی دیروزشان بود اما امروز کاملاً در دسترس است!



مجله اخبار فوتبال داخلی

اگرچه این هوادار با میانگین سنی کمتر از فصل گذشته وارد رقابت‌های این فصل شد، اما از همان ابتدا گفت که می‌خواهد رتبه یازدهم را که در پایان اولین فصل ورودش به لیگ برتر ثبت شده بود، ارتقا بخشد و با الهام‌بخشی. سکوت اما اهمیت این امر به رقابت های حذفی فصل جاری ویژگی بیشتری می بخشد.

1840311

سرمربی پرافتخار هوادار دوره ای تاثیرگذار در تاریخ این باشگاه را پیش رو دارد.

رسالت بزرگ آقاساکت برای نوشتن تاریخ!

هوادر روز شنبه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف استقلالی می رود که در تاریخ چهار ساله خود هرگز موفق به پیروزی و حتی تساوی نشده است.

1840310