رسانه اروگوئه ای: ایران تیم آلونسو را مصدوم کرد

عناصر زیادی به نفع ساختار تیمی است که اولین بازی خود در جام جهانی 2022 قطر را تا 2 ماه دیگر انجام خواهد داد.

او همچنین متوجه شد که نیکلاس د لا کروز به شروع نزدیک است (ممکن است در ترکیب اصلی باشد) و داروین نونز ادینسون کاوانی جدید است و فدریکو والورده چیزهای زیادی برای تزریق به تیم دارد.

آسمان آبی نقشه هایی برای شکستن این مقاومت ایجاد کرد، اما نتوانستند آن را اجرا کنند و تنها اقدام مثبت، انجام حملات بود.

تعویض رونالد آرائوخو تنها پس از 30 ثانیه به دلیل مصدومیت، این مشکل را تشدید کرد که پیش از این به دلیل از دست دادن سه بازیکن معمولی که کلید عملکرد بازی گذشته بودند، دیگو گودین، خوزه، شرایط بحرانی برای مربی ایجاد کرده بود. ماریا خیمنز و سباستین کوتس. برای اروگوئه خیلی سخت است که برای یک موقعیت خاص چهار نام اصلی نداشته باشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رسانه های اروگوئه ای در یادداشتی بلند به تحلیل عملکرد این تیم در دیدار مقابل ایران پرداختند و نوشتند شاگردان کی روش در حین آزار تیم دیگو آلونسو زنگ خطر را به صدا درآوردند. این مقاله توسط Luis Eduardo Inzauralde در وب سایت elobservador نوشته شده است:

ایران یکی از 32 تیم حاضر در جام جهانی با سبک دفاعی خود مانع بزرگی مقابل اروگوئه بود و مانع این تیم شد.

سرمربی تیم ملی کانالی برای همکاری با ماتیاس اولیورا، رودریگو بنتانکور و داروین نونز در سمت چپ ایجاد کرده است. وقتی نیکلاس د لا کروز در نیمه دوم وارد زمین شد، فدریکو والورده و لوئیس سوارز از سمت راست حملاتی را شکل دادند.


سرویس خبر شماره: 1845101
02 اردیبهشت 1401 @ 12:54 |
2.6 هزار |

0نقطه نظر

زنگ خطر بزرگی برای La Celeste به صدا درآمده است

به ثمر رساندن 16 گل در 7 بازی که تا روز جمعه انجام شده است، نشان دهنده مشخصات جانبی است که آلونسو بهترین عملکرد را دارد.

این تیم در بازی با ایران بار دیگر تایید کرد که می تواند مانند بازی های گذشته بازی مورد نیاز خود را در جناحین یا میانه زمین تولید کند.

آلونسو از سباستین کاسرس خواست تا بازی را ادامه دهد و آگوستین روگل از دقیقه 4 وارد زمین شد، فرصتی برای ارائه بهترین عملکرد خود باقی نمانده بود و این می تواند کمی شکست را کاهش دهد. اروگوئه به نشانه های خوبی در این زمینه نیاز دارد، بنابراین اتفاقات رخ داده نیز نگران کننده است. اگر جام جهانی این هفته آغاز شود، مشکل اصلی آلونسو در دفاع است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

چرا که مربی از بازیکنانش می خواهد که همیشه به سمت دروازه حریف نگاه کنند، بازی با توپ را کنترل کنند و در مناطقی که اشتباهات حریف تبدیل به گل می شود، آنها را برای تحت فشار گذاشتن توپ هدایت کند. اروگوئه نگرش تهاجمی را در زمین نشانده است که دیر یا زود منجر به گل می شود.

در هر صورت بازی این جمعه 2 ماه مانده به جام جهانی دو زنگ خطر را به صدا در آورد که یکی از دیگری نگران کننده تر بود.

زنگ خطری که واقعاً مزاحم می شود و باعث می شود برخی عناصر مورد توجه قرار گیرند، ضعف های دفاعی است که لا سلسته را در برابر شکست آسیب پذیر کرد، اولین باخت تحت مدیریت دیگو آلونسو.

اگرچه شاگردان دیگو آلونسو این جمعه در بازی دوستانه مقابل ایران در سنت پولتن گلی به ثمر نرساندند. اما وقتی به نحوه عملکرد اروگوئه از خط میانی نگاه می‌کنید، عناصر زیادی وجود دارند که به ما اجازه می‌دهند اعتماد زیادی به این ترکیب آسمان آبی داشته باشیم..

از یک طرف چگونه می توانید مقاومت تیمی مثل ایران را بشکنید که بسته بازی می کند و در زمین خود منتظر می ماند و جایی برای پیشرفت باقی نمی گذارد؟ و از طرف دیگر چگونه می توان از خط دفاعی در برابر ضد حملات حریف محافظت کرد؟

لا سلسته در یک بازی که موقعیت های بیشتری برای گلزنی ایجاد کرد اما نتوانست از دروازه روشه دفاع کند، 1-0 شکست خورد.

لوئیس سوارز که تا پایان مسابقه در زمین حضور داشت نشان داد در سطح خوبی قرار دارد اما گلی که می توانست عملکرد فوق العاده دیگری از مهاجم به ارمغان بیاورد، بدون گل ماند.

رسانه های اروگوئه ای به تمجید از خط حمله این تیم در بازی با ایران پرداختند و عملکرد خط دفاعی را ناامیدکننده دانستند.

رسانه اروگوئه ای: ایران تیم آلونسو را مصدوم کرد