رسانه عربستانی: امید پورتو به پای طارمی است


سرویس خبر شماره: 1895644
22 مارس 1401 در 23:32
3.7 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در یکی از دیدارهای حساس مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، فردا شب اینتر در دراگائو میهمان پورتو خواهد بود. رسانه عربی کوورا در گزارشی مفصل به این بازی پرداخت و امید میزبان به گلزنی مهاجم ایرانی را در میان گذاشت.

این بازیکن تاکنون توانسته دروازه هر رقیبی را که پورتو با آن روبرو شده است باز کند و اینتر تنها تیمی است که طارمی هنوز نتوانسته دروازه آن را باز کند.

ترکیب احتمالی پورتو:
دیگو کاستا، ژوائو ماریو، په‌په، ایوان مارکانو، زیدو سانوسی، گرویچ، اوستاکیو، ادواردو په‌په، اوریبه، طارمی، گالنو.

با این حال، اینتر برخلاف لیگ داخلی توانسته در رقابت های اروپایی عملکرد خوبی داشته باشد. سیمونه اینزاگی خواکین کوریا را برای این بازی در اختیار دارد اما در مورد توانایی میلان اشکرینیار برای رسیدن به این بازی تردیدهایی وجود دارد. گمانه زنی ها حاکی از آن است که اینتر با لوکاکو و لائوتارو مارتینز شروع خواهد کرد.

پس از قهرمانی در سوپرکاپ ایتالیا و صعود به نیمه نهایی کوپا ایتالیا، اینتر که از ادامه رقابت های سری آ ناامید شده، به دنبال رسیدن به سطح بالای لیگ قهرمانان در این فصل است.

پورتو به دنبال انتقام است و اینتر به دنبال تکرار نتیجه بازی است. این بازی با نتیجه 1-0 به سود نراتزوری به پایان رسید. اینتر با پیروزی در این بازی می تواند پس از 12 سال به یک چهارم نهایی برسد.

در مورد اینتر هم باید گفت که بعد از شکست مقابل اسپتیا با عملکردی پر از تردید و نوسان به میدان می روند. آنها در این فصل عملکرد خارج از خانه ضعیفی داشتند و امتیازات زیادی را از دست دادند.

ترکیب اصلی پورتو مطمئناً در این بازی تغییر خواهد کرد زیرا کونسیکائو پس از اخراج اوتاویو به دنبال جایگزینی خواهد بود و پپه محتمل ترین گزینه است.

در بازی رفت در ایتالیا، آبی و سفیدها توانستند سبک بازی خود را تا زمان اخراج اتاویو در نیمه دوم به میزبان تحمیل کنند، اما این موضوع مانع از آن نشد که پرتغالی ها به فکر صعود به مرحله یک چهارم نهایی باشند.

سایت کوورا در گزارشی از پیش بازی اینتر و پورتو به امیدهای پرتغالی ها برای مهدی طارمی پرداخت.

رسانه عربستانی: امید پورتو به پای طارمی است

این گزارش حاکی از:

هواداران پورتو روز سه شنبه بار دیگر به مهدی طارمی ستاره ایرانی خود امیدوار خواهند شد. این بازیکن با زدن 4 گل و دادن 2 پاس گل در 6 بازی یکی از ستاره های این فصل لیگ قهرمانان اروپاست.

1831392

به نظر می رسد گالنو برزیلی از مصدومیت خود رهایی یافته و می تواند در خط حمله در کنار طارمی بازی کند. با این حال، پس از مصدومیت ژائو ماریو، مدافع کناری در اواسط بازی قبلی، نگرانی هایی در دفاع وجود دارد.

عملکرد عالی پورتو در بازی رفت در ورزشگاه جوزپه مه آتزا این گمانه زنی ها را تقویت کرد که این تیم می تواند در بازی برگشت روند را به نفع خود تغییر دهد.

تعویض:
اونانا، دارمیان، آچربی، باستونی، دامفریس، هاکان چالهان اوغلو، بارلا، مخیتاریان، دیمارکو، لائوتارو، لوکاکو.



مجله اخبار فوتبال داخلی

در آن سوی زمین، هواداران به دروازه بان آینده دار خود، دیگو کاستا، اعتماد می کنند تا از خط حمله قوی اینتر جلوگیری کند. او در لیگ قهرمانان اروپا درخشید و در مورد جوزپه مه آتزا اشتباه نکرد.