رسانه های کره ای: در مقابل ایران در موقعیت ضعیفی قرار داریم

در گروه اول ایران با 7 برد و یک تساوی (22 امتیاز) صدرنشین است و کره با 6 برد و 2 تساوی (20 امتیاز) دوم است. بدون در نظر گرفتن بازی های باقی مانده مرحله مقدماتی، صعود هر دو تیم به جام جهانی قطعی شده است و آنها تاکنون به اولین هدف خود در این پیکارها دست یافته اند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، از هم اکنون حساسیت ها برای بازی ایران و کره جنوبی آغاز شده است. چشم بادامی ها معتقدند به سال های ناکامی مقابل ایران پایان می دهند و امیدوارند با حمایت 60 هزار تماشاگر در ورزشگاه جام جهانی سئول به عنوان تیم برتر به جام جهانی صعود کنند.

ضمن اینکه در صورت پیروزی مقابل ایران می توانیم با اضافه کردن امتیاز رنکینگ فیفا شرایط مساعدی را برای صعود به جام جهانی و حضور در دور سوم ایجاد کنیم که این نیز انگیزه قوی برای تیم ملی است. به همین دلیل است که کره چه به جام جهانی صعود کند و چه نکند با ایران می جنگد.

حمید استیلی، سرپرست تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته با بیان اینکه آماده می شویم تا بازی کره را مانند دیدارهای گذشته با بهترین نتایج به پایان برسانیم، گفت: دلایل کافی برای پیروزی و کسب سه امتیاز وجود دارد.

سپس پرویز مظلومی، سرمربی سابق استقلال گفت: ما تیمی هستیم که بازیکنانی با تجربه در بالاترین سطح آسیا داریم و همیشه تلاش 100 درصدی برای کسب بهترین نتایج را داریم. وی در پایان گفت: ایران تمام تلاش خود را در مبارزه با کره انجام خواهد داد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1815574 |
25 اردیبهشت 1400 ساعت 13:05 |
3,711 |

0نظرات

شما باید عزت نفس خود را به دست آورید

سایت کره ای news1 در گزارشی به حساسیت های اختلاف با دانش آموزان اسکوچیچ پرداخت و نوشت: ایران اعلام کرده است که با قدرت 100 درصدی وارد جنگ با کره جنوبی خواهد شد. ایران پیش از این به جام جهانی صعود کرده است اما به این موضوع بسنده نکرده و مصمم به صعود به صدر جدول گروه است.

رسانه های کره ای اعتراف کرده اند که تیم ملی در موقعیت ضعیف تری نسبت به ایران قرار دارد.

البته ایران به خوبی به اهمیت این بازی واقف است. همانطور که گفته شد آنها قبلاً صعود خود را در قطر رسمی کرده اند، اما ایران نیز مصمم است در جنگ با کره تمام تلاش خود را انجام دهد تا سه امتیاز را به دست آورد و افتخار قوی ترین تیم آسیا را به دست آورد.

با این وجود بنتو مصمم است در دیدارهای پایانی مقابل ایران و امارات بهترین عملکرد خود را ارائه دهد. بنتو، سرمربی تیم ملی کره، دو روز پیش پس از اعلام لیست تیم ملی کره برای دیدارهای پیاپی مقابل ایران و امارات گفت: روی کسب 6 امتیاز در دو بازی تمرکز خواهم کرد. ما به جام جهانی رسیده ایم اما جاه طلبی ما باید فراتر از این باشد و مقام اول گروه را کسب کنیم. من یک فرصت عالی برای رسیدن به این هدف دارم. من این فرصت را از دست نمی دهم.

در تقابل با ایران این تیم حریف است که در هر بازی مقدماتی جام جهانی کره را عذاب می دهد. آخرین برد خانگی کره مقابل ایران 17 سال پیش بود. این غیرقابل انکار است که ما در موقعیت ضعیفی قرار داریم. شما باید عزت نفس خود را به دست آورید.