رسانه های یونانی تیم بعدی انصاری فرد را مشخص کردند


سرویس خبر شماره: 2051899
10 جولای 1403 در 6:31 ب.ظ.
16.8K امتیاز خبر|

21نقطه نظر

شماره تراکتور، سوپر لیگ یونان یا قبرس

سایت معروف یونانی شایعه بازگشت کریم انصاری فرد به ایران را تکذیب کرد.

رسانه های یونانی تیم بعدی انصاری فرد را مشخص کردند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که طی روزهای اخیر اخباری مبنی بر علاقه باشگاه های ایرانی و به ویژه تراکتورسازی برای کریم انصاری فر منتشر شده بود، یکی از بزرگترین رسانه های یونانی این ادعا را تکذیب کرد و اعلام کرد که این بازیکن در یونان است یا نه. قبرس. او به فوتبالش ادامه می دهد.

در گزارش منتشر شده توسط سایت SDNA آمده است:

کریم انصاری فرد، مهاجم ایرانی آینده فوتبالی خود را در یونان یا قبرس می بیند. این مهاجم دی ماه گذشته از اومونیا به آریس سالونیکا پیوست و در 14 بازی برای این تیم یک گل به ثمر رسانده است.

او از اول جولای (یعنی فردا) بازیکن آزاد بوده و به گفته رسانه های یونانی، بازگشت به ایران اولویت او نیست. او می خواهد تمام تلاش خود را بکند تا ابتدا در یونان یا قبرس به کار خود ادامه دهد و سپس گزینه های دیگر را در نظر بگیرد.

2023553

به گزارش SDNA، کریم انصاری فرد آرزوی ادامه کارش در یک باشگاه سوپرلیگ یونان را دارد و اطلاعات منتشر شده در ایران صحت ندارد!

این مهاجم ایرانی فصل را در آریس سالونیکا به پایان رساند. او در نیم فصل به تیم اومونیا پیوست و در 14 بازی برای این تیم در تمامی رقابت ها یک گل به ثمر رساند. قرارداد او امروز (30 ژوئن) به پایان می رسد.

در ایران بحث هایی در مورد علاقه زیاد تراکتورسازی برای جذب او صورت گرفته است، اما اطلاعات دریافتی از SDNA نشان می دهد که مهاجم سابق المپیاکوس و پانیونیوس در حال حاضر برنامه ای برای بازگشت به ایران ندارد و در حال بررسی است که به آهستگی تمام فرصت های ممکن برای ادامه کار در یونان یا قبرس را بررسی کند. .

مجله اخبار فوتبال داخلی