رستمی: تمرکزمان روی پرسپولیس است

رستمی درباره موقعیت گلزنی مقابل پرسپولیس گفت: قطعا خوشحالی بزرگی خواهد بود. همه خطوط این تیم بازیکنان باکیفیتی دارند و شرایط سخت است. اما سعی می کنم با سایر هم تیمی هایم از فرصت ها بهترین استفاده را ببرم و دروازه بیرانوند را باز کنم. من از حمایت هواداران قبل از این بازی سپاسگزارم و امیدوارم آنها در ادامه فصل در کنار ما باشند تا بتوانیم به هدف خود در این فصل برسیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

آقای گل کرمانی ها از انگیزه خود برای بازکردن دروازه پرسپولیس در بازی فردا می گوید.

رستمی: تمرکزمان روی پرسپولیس است

وی ادامه داد: پنج بازی دیگر باقی مانده و برای آن تلاش خواهم کرد. بدون شک آقای گلی کمک زیادی به آینده من در لیگ خواهد کرد و به دنبال فرصتی برای حضور در تیم ملی هستم. قطعا کار سخت تری خواهم داشت اما آقای قلعه نویی حواسش به کل لیگ و بازیکنان است و الان همه با انگیزه هستند. در این پنج بازی برای موفقیت و نتایج خوب مس کرمان می جنگم و امیدوارم در پیشگاه خداوند شانس خود را برای گل های بیشتر و آقای گلی امتحان کنم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عارف رستمی در این فصل توانست عملکرد موفقی در نارنجی پوشان از خود به جای بگذارد و امید زیادی برای جشن گرفتن گل تیمش مقابل پرسپولیس دارد.

رستمی که با هشت گل سومین گلزن این فصل است، در ابتدای صحبت هایش در مورد بازی با نفت آبادان گفت: در این بازی کمترین شایستگی ما سه امتیاز بود. خیلی سریع گلی را که خورده بودیم گرفتیم و در صحنه ای شبیه همان صحنه ای که به ما پنالتی زدند، صاحب موقعیت شدیم. در کمال تعجب داور به سادگی از این صحنه گذشت. خطای داور علیه ما بود وگرنه می توانستیم از حریف پیش بیفتیم. مثل بازی های گذشته موقعیت هایی برای گلزنی داشتیم اما متاسفانه گل نخوردیم.

وی ادامه داد: باید این بازی را فراموش کنیم. فردا روز جدیدی برای ماست. پنج بازی دیگر باقی مانده و باید نشان دهیم که تیم محکمی هستیم. بازی سختی مقابل پرسپولیس خواهیم داشت. آنها بازیکنان خوبی دارند و از طرفی به این بازی می آیند تا شانس خود را برای برد ادامه دهند. ما انگیزه های خودمان را داریم و باید خودمان را در این بازی به بهترین شکل نشان دهیم.

1740426

رستمی درباره شانس آقای گلی گفت: شاید در وهله اول این عنوان فردی در شرایطی که تیم است برایم مهم نباشد. اما از طرفی می دانم که گل هایم چه تاثیری بر سرنوشت تیم خواهد داشت. با این حال همانطور که گفتم انگیزه اصلی ما کسب نتیجه در ادامه راه و بقای مس کرمان خواهد بود. قطعا اگر هم تیمی من با توجه به شرایط تیمی شانس بیشتری برای گلزنی داشته باشد، ادامه همکاری تیمی در اولویت من خواهد بود.


سرویس خبر شماره: 1920789
24 آوریل 1402 @ 5:59 ب.ظ
382

0نقطه نظر

آقای گلی مهم است، اما نه به اندازه موفقیت My