رسمی؛ آزپیلیکوئتا برای دو سال با چلسی تمدید کرد

باشگاه چلسی تایید کرد که سزار آزپیلیکوئتا، کاپیتان تیم ملی اسپانیا، با تمدید دو ساله قراردادش موافقت کرده است.

باشگاه چلسی با اعلام خبر تمدید قرارداد آزپیلیکوئتا در توییتر خود نوشت: آقای چلسی دو سال دیگر. باشگاه چلسی در این توییت عکسی از کاپیتان خود با پرچم باشگاه منتشر کرده و با ایموجی قلبی آبی به استقبال قرارداد جدید خود پرداخته است.

آقای چلسی، دو سال دیگر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که در تابستان شایعات زیادی در مورد انتقال سزار آزپیلیکوئتا به بارسلونا شنیده می شد و به نظر می رسید او باید از فصل به بعد بازیکن بارسلونا باشد، اما چلسی لحظاتی پیش تایید کرد که کاپیتان آنها با این تیم موافقت کرده است. تا قراردادش را تمدید کند.

گزارش ها حاکی از آن است که کاپیتان چلسی روز گذشته به باشگاه اطلاع داد که پیشنهاد تمدید قرارداد را خواهد پذیرفت. رسانه های اسپانیایی مدعی هستند که آزپیلیکوئتا صبح امروز در تماسی تلفنی به سرمربی بارسلونا ژاوی اطلاع داده که لندن را ترک نخواهد کرد و نمی تواند به بارسا بپیوندد.

قرارداد قبلی این مدافع اسپانیایی با چلسی تابستان سال آینده به پایان رسید. او با امضای قراردادی جدید تا سال 2024 در این تیم حضور خواهد داشت. توماس توخل از هواداران آزپیلیکوئتا است و بارها در مصاحبه های خود از حرفه ای بودن و قدرت رهبری او تمجید کرده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

در حالی که چلسی خود را برای شروع فصل جدید لیگ برتر آماده می کند و روز شنبه اولین بازی خود را مقابل اورتون برگزار می کند، خبر تمدید قرارداد آزپیلیکوئتا برای این تیم و هوادارانش بسیار خوشحال کننده است.


سرویس خبر شماره: 1836833
13 اوت 1401 در 23:41
2.5 هزار |

5نقطه نظر

توافق چلسی با آزپیلیکوئتا برای تمدید قرارداد پایانی بر تمام تلاش های بارسلونا خواهد بود. ساعاتی پیش رسانه های انگلیس مدعی شدند کاپیتان آبی ها در لندن اقامت دارد. بر اساس گزارش ها، تاد بولی مالک جدید چلسی بیشترین نقش را در جلوگیری از انتقال ستاره اسپانیایی به بارسا ایفا کرد.