رسمی؛ اسکالونی تا سال 2026 در آرژانتین خواهد ماند

لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین قرارداد خود را با فدراسیون فوتبال این کشور تا سال 2026 تمدید کرد.

رسمی؛  اسکالونی تا سال 2026 در آرژانتین خواهد ماند

این اولین جام مهم آرژانتین از زمان قهرمانی در کوپا آمه ریکا در سال 1993 بود و به خشکسالی طولانی آنها در طول سال ها پایان داد.
اسکالونی نیز رکورد قابل توجهی برای خود دارد. آخرین باری که آرژانتین زیر نظر این مربی شکست خورد در نیمه نهایی کوپا آمریکا مقابل برزیل در 2 جولای 2019 بود و این تیم از آن زمان تاکنون طعم شکست را در هیچ بازی نچشیده است.
آنها امیدوارند که در جام جهانی 2022 به پشیمانی قدیمی خود با سرمربی 44 ساله پایان دهند و بار دیگر جام قهرمانی را بالای سر ببرند، این بار با حضور لیونل مسی.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اسکالونی که 4 سال پیش هدایت تیم ملی آرژانتین را برعهده گرفت، اکنون 4 سال دیگر در این پست باقی خواهد ماند.
چیکی تاپیا، رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین پس از پیروزی 3-0 شب گذشته مقابل جامائیکا گفت: با افتخار اعلام می کنم که تا پایان جام جهانی 2026 با اسکالونی به توافق جدیدی دست یافته ایم.
این مربی آرژانتینی در سال 2018 پس از برکناری خورخه سامپائولی به عنوان سرمربی تیم ملی آرژانتین انتخاب شد. سامپائولی با این تیم راهی جام جهانی 2018 روسیه شد، در گروه خود صعود کرد اما در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف فرانسه رفت و با شکست مقابل این تیم از دور رقابت ها حذف شد.
او در مدت حضورش روی نیمکت آرژانتین به موفقیت های زیادی دست یافت که شاید مهمترین آن ها هدایت این تیم به قهرمانی کوپا آمریکا در سال گذشته بود.