رسمی؛ دی ماریا با یوونتوس قراردادی یک ساله امضا کرد

در بیانیه رسمی باشگاه یوونتوس که در سایت این باشگاه منتشر شد، بیانکونری ها با امضای قراردادی رسمی از امروز تایید کردند که دی ماریا بازیکن یوونتوس است.

مذاکرات دی ماریا با یوونتوس ادامه یافت زیرا بیانکونری ها می خواستند او را با قراردادی طولانی مدت به خدمت بگیرند. اما دی ماریا به یووه گفت که او فقط می‌خواهد یک فصل دیگر در اروپا بازی کند و تصمیم نهایی او بازگشت به زادگاهش آرژانتین و بازنشستگی در روزاریو سنترال، تیمی که در آن شروع کرد، بود.

اخیرا دی ماریا با باشگاه بارسا مذاکراتی داشت اما رسانه ها گزارش دادند که او از پیشنهاد باشگاه کاتالان راضی نیست. پس از آن بود که دی ماریا در مصاحبه های خود اشاره کرد که تصمیمش برای پیوستن به یوونتوس است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

باشگاه یوونتوس رسما اعلام کرد که آنخل دی ماریا را با قراردادی یک ساله به خدمت گرفته است.


سرویس خبر شماره: 1832645
17 جولای 1401 ساعت 11:30 ب.ظ.
8.5 هزار امتیاز خبر|

هفتنقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از مدت ها گمانه زنی درباره آینده آنخل دی ماریا، سرانجام او به باشگاه یوونتوس پیوست. ستاره آرژانتینی که قراردادش با پاری سن ژرمن در پایان فصل گذشته به پایان رسید، به عنوان بازیکن آزاد به بیانکونری پیوست و قراردادی یک ساله با این تیم امضا کرد.

در هفته های اخیر بیشتر گزارش ها به احتمال قوی پیوستن دی ماریا به یوونتوس اشاره کرده اند، اما از بارسلونا نیز به عنوان دیگر تیم بزرگی که ستاره آرژانتینی را می خواهد نام برده می شود. دی ماریا حتی از علاقه شخصی خود برای بازی در تیم کاتالان صحبت کرده است اما امروز مشخص شد که او بالاخره تصمیم گرفته است فصل آینده در سری آ با پیراهن یوونتوس بازی کند.