رسمی؛ رضا اسدی و پرسپولیس در بدو ورود!

گفته می شود مس رفسنجان از جمله تیم هایی است که توانسته مذاکرات مثبتی با رضا اسدی داشته باشد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

نکته مهم این است که یحیی در ابتدای نقل و انتقالات علاقه چندانی به تمدید رضا اسدی نداشت اما عدم جذب هافبک دفاعی از سوی پرسپولیس باعث شد تا او درخواست تمدید قرارداد با این بازیکن را داشته باشد. در جریان مذاکرات بین طرفین، پرش پوشان، هافبک دفاعی سابق، از پیشنهاد مالی کمتر باشگاه و آنچه به اعتقاد او «احترام در مذاکره» است، شکایت کرد که باعث شد او را مجبور به امضای قرارداد جدید نکند.

در حالی که گفته می شد فولاد مقصد نهایی رضا اسدی است اما از نظر او تمایلی به حضور در خوزستان ندارد و فعلا پیشنهاد تراکتور را هم رد کرده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جدایی رضا اسدی از پرسپولیس در حالی صورت می گیرد که وی در هفته های اخیر دو جلسه با سران باشگاه پرسپولیس برگزار کرد اما توافقی در این زمینه حاصل نشد و حالا به بن بست مذاکرات منجر به پایان کار باشگاه پرسپولیس شد. احزاب


سرویس خبر شماره: 1833200
21 تیر 1401 @ 12:25 |
10.9 هزار |

دهنقطه نظر

به این ترتیب او آخرین بازیکن جدا شده از پرسپولیس می شود و قرمزها حالا میلاد سرلک، کمال سغدنیا و وحدت حنانوف را در پست هافبک دفاعی در اختیار خواهند داشت.

انتشار اکانتی از رضا اسدی به معنای پایان کار او در پرسپولیس است.

نکته عجیب اینجاست که روز گذشته پس از رد پیشنهاد مالی رضا اسدی از پرسپولیس، درویش از طریق محمد محمدی با او تماس گرفت و گفت که پرسپولیس به هیچ وجه حاضر به تمدید قرارداد نیست، حتی اگر تقاضای این بازیکن کم شود.

شماره هشت سابق پرسپولیس در یک فصل 4 گل زد و 3 پاس گل داد اما همیشه مورد انتقاد جمعی از هواداران این تیم بود.