رسمی؛ رونمایی از پیراهن جدید تیم ملی آرژانتین (تصویر)

لباسی که امروز توسط آرژانتینی ها رونمایی شد، شباهت زیادی به پیراهنی که تیم ملی این کشور در جام جهانی 1986 بر تن کرده بود دارد، آلبی سلسته با درخشش اسطوره خود دیگو مارادونا، با این طرح قهرمان جام جهانی شد.

لیونل مسی و دوستانش امیدوارند با این طرح قهرمان جام جهانی قطر شوند که یادآور دوران اوج آرژانتین و مارادونا در جام جهانی 1986 مکزیک است. پس از پیروزی در مکزیک، آرژانتینی ها نتوانستند قهرمان جام جهانی شوند.

به گزارش “ورزه سه”، فدراسیون فوتبال آرژانتین به طور رسمی از اولین پیراهن تیم ملی این کشور برای جام جهانی 2022 قطر رونمایی کرد.

تیم ملی آرژانتین از لباس اول خود برای جام جهانی 2022 قطر رونمایی کرد. پیراهنی که توسط آدیداس طراحی شده است.


سرویس خبر شماره: 1832646
Jul 17, 1401 @ 23:55
6.7 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

کیت معرفی شده که توسط آدیداس طراحی و تولید شده است، همانطور که انتظار می رفت، در رنگ های سنتی فوتبال ملی آن کشور سفید و آبی آسمانی است. هدف از طراحی این پیراهن با نگاهی به نقاشی های تاریخی آلبی سلسته، بیدارکردن حس نوستالژی در هواداران آرژانتینی است.

اگرچه طرح راه راه سفید و آبی در جلوی پیراهن، طرح سنتی و کلاسیک تیم ملی آرژانتین است، اما پشت پیراهن طراحی شده آدیداس با طراحی متفاوتی عرضه می شود. نوارهای آبی باریک در پشت پیراهن یادآور پرچم ملی این کشور است. آرم پرچم آرژانتین در پشت یقه پیراهن قابل مشاهده است.

آرژانتین از ستارگان محبوب فوتبال این کشور از جمله لیونل مسی، آنخل دی ماریا و لوس سلسو خواسته است تا از لباس جدید خود رونمایی کنند.



مجله اخبار فوتبال خارجی