رسمی؛ قرارداد جو گومز با لیورپول تمدید شد

جو گومز مدافع لیورپول با امضای قراردادی 5 ساله به شایعات در مورد آینده خود در لیورپول پایان داد و سومین بازیکنی شد که در تابستان امسال قرارداد جدیدی امضا می کند. لیورپول پیش از این تابستان امسال قرارداد محمد صلاح و جیمز میلنر را تمدید کرده بود و حالا جو گومز تا تابستان 2027 و تا 30 سالگی در آنفیلد می ماند. گومز در سال 2015 در سن 18 سالگی چارلتون را به مقصد لیورپول ترک کرد و هفت فصل در آنجا بازی کرد.


سرویس خبر شماره: 1832528
16 جولای 1401 @ 19:45
5.2K |

5نقطه نظر

تا سال 2027؛

من می خواهم بیشتر بدانم و اکنون زمان کافی برای انجام این کار دارم. فکر می‌کنم بستر رسیدن به آن با این سرمربی، کادر فنی و هم‌تیمی‌هایم وجود دارد و بنابراین می‌توانم مطمئن شوم بهترین سال‌ها در پیش است.

چه کسی می تواند بگوید ما نمی توانیم موفق تر از فصل گذشته باشیم؟ ما قطعاً توانایی انجام این کار را داریم و این اعتقاد در تیم وجود دارد، فقط باید مانند فصل گذشته بازی به بازی پیش برویم و به خودمان ایمان داشته باشیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

جو گومز مدافع 25 ساله مرسی سایدی قرارداد خود را با لیورپول تا سال 2027 تمدید کرد.

جو گومز گفت: “این یک لحظه خاص و ماندگار برای من و خانواده ام است. شما در کودکی چنین خوابی می دیدید و من بدون تردید این پیشنهاد را پذیرفتم. لیورپول تیمی باورنکردنی بود و به نظر من احتمالاً یکی از بهترین ها بود. تمدید قراردادم با لیورپول، اگر نگوییم بهترین باشگاه دنیا در این مرحله، واقعاً تصمیم آسانی بود. بدیهی است که من مدت زیادی اینجا هستم اما هنوز احساس جوانی می کنم و همانطور که می دانید، سال های زیبایی هنوز در راه است. بیا پیش من هستند