رسمی؛ مارک کوکوریا به چلسی پیوست

به گزارش “ورزه سه”، باشگاه چلسی با انتشار بیانیه ای در سایت خود از انتقال رسمی مارک کوکوریا، مدافع اسپانیایی به این باشگاه خبر داد. یک هفته پس از تولد 24 سالگی، او قراردادی 6 ساله امضا کرد و راهی استمفوردبریج شد.

کوکوریا اولین فصل حضور خود در لیگ برتر انگلیس را در فصل گذشته پشت سر گذاشت. او در این فصل 38 بازی برای برایتون انجام داده و موفق به زدن یک گل شده است. این مدافع اسپانیایی در پست های دفاعی متعددی از جمله دفاع کناری، وینگر و مدافع میانی برای برایتون بازی کرد و از سوی هم تیمی ها و هواداران برایتون به عنوان بهترین بازیکن فصل این تیم انتخاب شد.

طبق اعلام رسمی باشگاه چلسی، مارک کوکوریا، مدافع چپ سابق برایتون با قراردادی 6 ساله به این باشگاه پیوست.

تاد بولی، مالک چلسی نیز درباره کوکوریا گفت: «مارک مدافعی است که ثابت کرده است کیفیت بازی در لیگ برتر را دارد. او در آستانه فصل جدید تیم ما را قوی تر خواهد کرد. ما در داخل و خارج از زمین همکاری خواهیم کرد. ما داریم و خوشحالیم که مارک بخشی از حال و آینده باشگاه چلسی است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

پس از رسمی شدن انتقالش به چلسی، مدافع اسپانیایی در اولین صحبت خود خطاب به هواداران این تیم گفت: “خیلی خوشحالم. پیوستن به یکی از بزرگترین باشگاه های جهان فرصت بزرگی برای من است. من سخت کار خواهم کرد. به چلسی کمک کنم تا بتوانم بهترین عملکرد را به تیمم بدهم.


سرویس خبر شماره: 1836902
آگوست 14, 1401 @ 4:24 ب.ظ
2.3K |

1نقطه نظر