رسمی؛ مدافع جوان ایتالیایی به اینتر پیوست

رائول بلانووا، مدافع راست کالیاری با قراردادی 4 ساله به اینتر پیوست.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مدتی بود که شایعات در مورد علاقه اینتر برای جذب این بازیکن مطرح شده بود و مذاکرات برای تکمیل این انتقال آغاز شده بود.
بسیاری از منابع خبری معتقد بودند که این بازیکن قرار بود به صورت قرضی با بند خرید اجباری به ترکیب سیمونه اینزاگی اضافه شود، اما در نهایت اینتر و کالیاری برای انتقال دائمی او به توافق رسیدند.
او روز دوشنبه در محل تمرین اینتر حاضر شد تا قبل از امضای قراردادش تست های پزشکی را انجام دهد و باشگاه رسما دقایقی پیش اعلام کرد که بلانووا به اینتر پیوسته است.


سرویس خبر شماره: 1832316
15 جولای 1401 12:45 بعد از ظهر |
1.7 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

اینتر در چند روز گذشته عملکرد خوبی در بازار نقل و انتقالات داشته و روز شلوغی را پشت سر گذاشته است. آنها قبلا روملو لوکاکو را به صورت قرضی از چلسی و کریستین اصلانی را از امپولی به خدمت گرفته اند.
این تیم همچنان می تواند از حضور آندره اونانا و هنریک میختاریان در ترکیب خود از زمان آژاکس و رم به عنوان بازیکنان آزاد بهره مند شود.
بلانووا 22 ساله کار خود را با تیم جوانان میلان آغاز کرد اما اولین بازی حرفه ای خود را برای تیم بوردو فرانسه در سطح بزرگسالان انجام داد.
او پیش از این در لیگ ایتالیا در تیم هایی مانند آتالانتا و پسکارا بازی کرد و در سال 2021 به کالیاری پیوست و فصل گذشته 31 بازی برای آن تیم انجام داد.



مجله اخبار فوتبال خارجی