رسمی؛ پایان بلیت فروشی بازی ایران و لبنان


سرویس خبر شماره: 1817118 |
09 فروردين 1401 ساعت 01:02 |
3,351 |

2نظرات

فروش 8000 بلیط در 10 ساعت؛

طبق قوانین، بلیت فروشی به صورت دستی انجام نخواهد شد و با وجود مجوز وزارت بهداشت، تعداد تماشاگران در ورزشگاه افزایش نخواهد یافت و طبق قوانین و اعلام فدراسیون فوتبال به فیفا، فقط 8000 نفر حق حضور در تیم های ملی ایران و داشتن لبنان را دارند.

نکته حائز اهمیت این است که برخلاف اطلاعیه قبلی، خبری از بلیت فروشی برای بانوان علاقه مند به تماشای بازی تیم ملی ایران مقابل لبنان نبود و طبق اعلام قبلی، دروازه های ورزشگاه امام رضا (ع) امروز (سه شنبه) ساعت 14 پذیرای علاقه مندان خواهد بود .

روند بلیت فروشی تیم های ملی ایران و لبنان با فروش 8 هزار بلیت به پایان رسید.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سامانه بلیت فروشی دیدار تیم های ملی ایران و لبنان حوالی ساعت 14:30 روز دوشنبه با حدود 2 ساعت تاخیر بازگشایی شد. شما به یک مخاطب آنلاین می رسید!

کندی و بد بودن سرور باعث شد بسیاری از علاقه مندان نتوانند بلیت بخرند اما در نهایت پس از یک پروسه 10 ساعته، دقایقی پیش پرونده بلیت فروشی تیم های ملی ایران و لبنان بسته شد و 8 هزار بلیت به اهالی فوتبال فروخته شد. در مشهد

لازم به ذکر است دیدار تیم های ملی ایران و لبنان در آخرین هفته از رقابت های مقدماتی جام جهانی آسیا از ساعت 16 امروز (سه شنبه) به میزبانی ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار می شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی