رسمی؛ گابریل ژسوس به آرسنال پیوست


ادو، مدیر فنی آرسنال در مورد این انتقال گفت: “ما بسیار خوشحالیم که توانستیم گابریل را به خدمت بگیریم. هر کسی که فوتبال را به خوبی می شناسد، کیفیت این بازیکن را می داند.” ترکیب تیم ملی برزیل و بارها سطح بالای خود را نشان داده است.”
میکل آرتتا نیز به امضای ژسوس واکنش نشان داد و گفت: “من بسیار هیجان زده هستم. این باشگاه در جذب چنین بازیکنی کار بزرگی انجام داده است. من شخصا گابریل را می شناسم. او مدت ها مورد توجه ما بوده است و ما هم هستیم. خیلی خوشحالم که او به این تیم آمد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1831959
13 تیر 1401 ساعت 12:26 |
2.2 هزار |

2نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شایعاتی مبنی بر تصمیم عیسی برای جدایی از منچسترسیتی در پایان فصل گذشته به گوش می رسید و چند باشگاه لیگ برتری وضعیت این بازیکن را زیر نظر داشتند.
با این حال، این آرسنال بود که توانست ستاره برزیلی را جذب کند و موفق شد با این بازیکن قراردادی به ارزش 45 میلیون پوند امضا کند.
ژسوس از فصل آینده پیراهن شماره 9 آرسنال را بر تن خواهد کرد که پس از جدایی الکساندر لاکازت و پیوستن این بازیکن به لیون، جایش خالی بود.
طبق گزارش ها، آرسنال طی شش ماه گذشته با مارسلو پتیناتی، مدیر این بازیکن، مذاکره کرده است تا انتقال او به ورزشگاه امارات در پنجره نقل و انتقالات تابستانی را تضمین کند.

گابریل ژسوس ستاره برزیلی منچسترسیتی با قراردادی 5 ساله به آرسنال پیوست.