رسمی: آنگه پستکوغلو سرمربی تاتنهام شد

دنیل لوی، مدیر باشگاه تاتنهام در وب سایت رسمی باشگاه گفت: “آنژ روحیه مثبت و سبک بازی سریع و هجومی را به تیم اضافه می کند. او سابقه درخشانی در بهبود شرایط بازیکنان دارد و اهمیت ارتباط با تاتنهام را درک می کند. آکادمی، که در باشگاه ما بسیار مهم است. ما بسیار خوشحالیم که آنژ به ما ملحق شده و برای فصل جدید آماده می شویم.”

گزینه های زیادی برای قبول مدیریت این تیم مطرح شد که جدی ترین آنها یولیان ناگلسمن بود اما در نهایت سران این باشگاه با این مربی آلمانی به توافق نرسیدند و تصمیم گرفتند مربی دیگری را روی نیمکت این تیم بنشینند.

پستکوگلو قبل از مدیریت تیم های زیر 17 و زیر 20 سال استرالیا، کار مربیگری خود را در ملبورن جنوبی آغاز کرد. او سپس موفق شد با بریزبن رور قهرمان لیگ استرالیا شود و همچنین بین سال های 2013 تا 2017 سرمربی تیم ملی استرالیا بود. این مربی استرالیایی در سال 2019 با یوکوهاما اف مارینوس قهرمان لیگ ژاپن شد و سپس راهی اسکاتلند شد. روی نیمکت سلتیکس بنشیند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

آنگه پستکوگلو سرمربی سابق سلتیک با امضای قراردادی رسما هدایت تاتنهام را برعهده گرفت.

رسمی: آنگه پستکوغلو سرمربی تاتنهام شد

بدین ترتیب این مربی متولد یونان اما ملیت استرالیایی و با سابقه بازی در تیم ملی این کشور اولین مربی استرالیایی شد که هدایت یک تیم لیگ برتر انگلیس را بر عهده گرفت.

این باشگاه دقایقی پیش با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که با پستکوغلو برای قبول مدیریت این تیم به توافق رسیده و قراردادی چهار ساله با این مربی امضا کرده است.

1883877


سرویس خبر شماره: 1942252
16 ژوئن 1402 در 1:20 ب.ظ
5.3K |

0نقطه نظر

جانشین کونته مشخص شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تاتنهام چند هفته پیش تصمیم به پایان همکاری با آنتونیو کونته گرفت و از آن زمان به دنبال جانشینی برای او بود.